onsdag den 10. februar 2010

Avalon gameclub

synes jeg burde fortælle lidt om den fantastiske rollespilsklub jeg efterhånden er begyndt at tilbringe en stor del af mit liv med, med jer der læser min blog. Ser i, det er et sted hvor nørder fra Silkeborg samles hver onsdag for at chille og lege med hinanden, stresse af fra lektierne osv. Det eneste vi allesammen har til fælles er, at vi er nørder og har et lidt skævt syn på verden, og har det derfor skidesjovt med hinanden. Grunden til at det er en rollespilsklub er fordi der spilles meget Pen&Paper rollespil, jeg er selv ved at lære det ordentligt og være med i nogle forskellige spil. Lige nu noget med vampyrklaner, jeg spiller selv en ældre nosferatu-alkoholiker som er tidligere bedemand.
Det er et rigtig awesome sted hvor man møder mange interessante, hensynsfulde, sjove, sjofle, anderledes og trofaste venner. Hvis du kan være åben og ikke er bange for sære folk, er det her nok et sted du ville finde dig til rette. For nogle få år tilbage var jeg faktisk bange for at gå der, og følte bare ikke jeg hørte til, men efter jeg kom tilbage fra efterskolen har det bare været ligeså naturligt at komme der som at trække vejret. Måske skulle jeg bare lige modnes dét der ekstra og komme over en periode i mit liv? Jeg er ihvertfald glad for at jeg gjorde x'D
Der er flere folk dernede også som er meget interesserede i politik (meget venstre-orienterede hvis man skulle være i tvivl), metal (heavy, death osv.), manga/anime, magic cards og diverse computerspil. Alt i alt et skønt sted, I love being there ~ låååve is everywhere

check out me new hair òÓ

og der er også nogle forlovede turtelduer n_n
Der går nok omkring en 35-40 mennesker (hvis jeg ikke tager meget fejl) dernede i alt, men selvfølgelig har alle ikke tid til at komme hver uge, nogle har jo et liv Dx
og så er det også dér mig og Thisted bager kage til hver onsdag :b
so long!

Ingen kommentarer: