søndag den 3. januar 2010

merry newyear!!

woho, jeg er stået op!! XD tog mig kun til... 3. januar ~ men det er nu heller ikke nemt når man har haft en Thi-chan liggende i ens seng sammen med en playstation, vhs-afspiller og en masse dvd'er samt disneyfilm :b Fordi jeg er nysgerrig vil jeg prøve at lave en oversigt over de film vi har set..:

west side story (se bort fra at vi faldt i søvn)
rent (se bort fra at vi kun lyttede til den)
evita
aristocats
lady og vagabonden (vidste i at aristocats og lady og vagabonden stort set er den samme handlign??)
anden på coke (med og uden kommentarspor x'b)
så har vi spillet en del simpsons, hit and run
mary poppins
fortryllet
og tror på at jeg har glemt nogle xD

egentlig kun film som involverer sang o.o wauw, musical-fans anyone? x'b men faktisk ville vi jo også allesammen inderst inde ønske at vi levede vores liv som musicals.. Vi forestillede os bla. at bandekrigene i københavn foregår ligesom i west side story.. med dance-offs ~ Kan i ikke bare se rockerne og indvandrene for jer nu?
hm.. og ja, nogle enkelte billeder fra min nytårsaften ~ hjemmefra før vi tog afsted hen til festen (tak for en god fest btw xD vil ikke benægte at jeg morede mig)
vi lavede et sølvpapirs-bjerg til dessert til buffet'en..


look closer to teh middle.. kan i lide budskabet?

og helt tæt på.. yup, kransekage x'b helt hjemmelavet fra bunden (vi har smuttet et halvt kg mandler)


og nytårsfortsætter.. jeg synes de er overvurderede x_x' men jeg har dog ét.. Mig og Thi-chan skal have oprettet en kageblog! seriøst, vi bager jo jeg ved ikke hvor meget, og klubfolkene siger at de nok gerne ville begynde at betale os for at tage kage med hver onsdag x'b og hvis jeg ikke skal bombe min egen blog med kager er den eneste løsning jo at lave en seperat kageblog ~ så det er altså mit nytårsfortsæt. (p.s. jeg føler mig lidt som en celeb nu når 12 mennesker følger mig blog - vil gerne slå fast at hovedgrunden til at jeg egentlig blogger er for at huske mig selv på hvad jeg går rundt og laver.. har forfærdelig dårlig hukommelse, og synes det kunne være rart at se tilbage på hvad jeg dog brugte min tid på her i min forvirrende ungdom :b hele min blog er jo én stor whoring af mig selv, mig og jeg, jeg vil ikke ud med budskaber eller noget i den stil.. men føler for at lufte min nye livsfilosofi snart x'b)

Ingen kommentarer: