torsdag den 7. januar 2010

oh my, skal vi sige et totalt intetsigende blog-indlæg gør godt? I tirsdags startede jeg jo i en ny klasse på gym, 1a, vi har spansk A, engelsk A og psykologi B (hvilket var grunden til at jeg valgte den her linje), men psykologi er desværre først efter sommerferien.. indtil da har jeg mediefag til at trøse mig ;3 Hvor jeg heldigvis fortsætter med at have den lærer jeg også havde i grundforløbet, hvilket gør rigtig glad. Siden jeg begyndte i tirsdags har jeg overhovedet ikke rørt min cykel, på trods af at jeg tog den hele vejen med op i indgangen i huset for at tø gearene op x'D Hurra for nabo der giver bilkørsel til skole! ~ ~ Min nye klasse virker også sød nok. Som sædvanlig er jeg jo ret dårlig til at integrere mig, men prøver på at være mig selv uden at overdrive det. Så skal jeg bare lære alle navnene, vi er 3 Emma'er og kun 3 drenge o.o' gør det lidt sværere..


hm.. jeg er egentlig heller ikke så meget hjemme siden jeg startede igen =w='' i tirsdags legede jeg over ved Anders hvorefter jeg købte mig en ny mp4 i byen (jeg kan give mine hørebøffer et formål i livet igen ;w;).. onsdag var jeg jo i klub, torsdag var jeg sammen med nogle hyggelige homoer og se dejlige film. Tror jeg skal ned og investere i "but I'm a cheerleader", den handler om en pige der bliver sat i en afvænningslejr fordi hendes forældre tror hun er homoseksuel x'3


hvor mange kvindelige homoer skal der til for at brænde en bil?
svar: 5. been there, tried that..


Så.. idag regner jeg med at fare over til min RE-mor i Århus og se hendes nye lejlighed. Jeg er virkelig blevet obsessed med glad musik som toybox, aqua og tomboy x3 det er bare for skønt at være lalleglad til. Så har jeg også noget at lave i mine meget produktive skoletimer igen (frostwire).. mh, elsker at misbruge Gymnasiets netværk til at downloade musik ulovligt x'b
.... hm....
leder stadig efter arbejde. Hvis nogle ved noget om et fritidsarbejde i silkeborg-området er jeg meget interesseret. Anywho ~ that's it for now, mit spændende, spændende liv x'b


indtil næste gang kan I mumse jer i min angel-fanart :

____________________________________

I think they ment it

when they said you can't buy love

now I know you can rent it

and at least you are my love

Ingen kommentarer: