torsdag den 21. januar 2010

omg, er det allerede fredag? fåck =_= mine ugedage er da også bare dejlig fyldte for tiden ~
mandag - suf
tirsdag - kage
onsdag - klub
torsdag - social aktivitet med valgri person

Men må dog indrømme at jeg hygger mig rigtig meget. Rigtig rigtig meget endda. Men urgh! Teh winter ish killin' mæh! Is over det hele. Og kulde og frost og glat vej. Det gør at man får ondt i halsen og falder på sin cykel, og man skal have psyko mange lag tøj på hele tiden fordi man glemte sin jakke i et bagagerum .-., Heldigvis kan jeg få den tilbage snart. Men urgh, til vinter! Det var mega sjovt i starten, men nu må det gerne snart stoppe. Pweaze Y_Y
Egentlig ved jeg ikke hvad jeg skal skrive om... Jeg kunne skrive om hvor meget jeg glæder mig til sommer, men det giver jo lidt sig selv. Jeg kunne skrive om at jeg igen er blevet i tvivl om hvad jeg skal bruge min ungdom på af forskellige uddannelser. Jeg kunne skrive om noget overfladisk med hvad jeg ønsker mig af jordiske genstande.
Men jeg tror jeg vil skrive en lille liste over folk jeg holder af:

Kristine, Melissa, Kicky, Thisted, Arvid, Henriette, Jonathan, Anders, April, AK, Yonatan, Panda, Rachel, Kath, Sofie, Mul, Mia, Ida, Anne, Andre, Harriet, Mione, Trille, Silas..... Oh god, der er flere endnu >_<' dammit.. alt.. for lang.. liste...
njah, whatever, selvom man ikke står på listen elsker jeg sikkert vedkommende, det er hårdt at være Schweiz af og til.

Ting jeg glæder mig til:
Næste gang jeg får chokolade, Sommer, vinterferie (Rachel og Melissa forhåbentlig), disney-maraton, Arvids fødselsdag, næste gang Thisted skal på hospitalet (lyder kynisk, men tradition siger jeg tager med, og så er der Aros, biograf og god mad xD), sommerferien (hvor jeg ønsker mig at blaffe med Yonatan og tage på tur med Kristine og Melli), SVS-con, Alice in wonderland, og til min toast er færdig. Sikkert mange flere ting, men jeg ka' æk huske det. Hukommelse som en si, you know?

R.I.P.

3 kommentarer:

Lordpeppe sagde ...

yeah I am on seh list :3 Holder også af dig Emma ^-^

Kathsumi sagde ...

Yay jeg er på <3 Thank you, dearest ^3^

Emma sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.