mandag den 11. januar 2010

Dum diggy dum

so ~ jeg har ændret lidt på mit blog-design-dims x'b men kunne nu godt tænke mig et slideshow fra min DA og nogle stjerner som noget baggrund.... Må jeg se om jeg kan finde ud af på et tidspunkt. Håber folk klarer sig godt indtil videre i det nye år, selv synes jeg det går ganske godt ~ kommer nok først rigtig sent i seng i nat da jeg skal have fikset nogle ting (lektier *HOST* bla). Idag har jeg være til mit ... dadadadam, SUF-møde nr 2 xD det er faktisk ganske interessant, lærerigt og sjovt. Regner med at begynde at gå der hver mandag når jeg har tid fremover. Bare for at være nedern og medieluder, vil jeg poste et billede af moi :b fordi jeg elsker mig. (og det gør du også, ellers ville du ikke læse det her x'D http://www.youtube.com/watch?v=SVpLNaCvnpw)

I LOVE PHOTOSHOP!!

Ingen kommentarer: