torsdag den 14. januar 2010

day of shoots

lolita'er på glat is!
seriously xD Idag mødtes jeg med Miki og Mikki (that's what I know em of ô_O) nede i byen og tog nogle Loli-billeder. Det skulle have været et lille lokalt meet-up, men siden andre folk enten ikke havde tid eller var syge, endte det kun med at være os. Men det var hyggeligt alligevel, håber vi kan gøre det igen engang når det bliver bedre vejr ^^
Panda, det her kan være en lille dedikation til dig, håber du kan dø lykkligere nu.
lidt billeder:



Det er dog kun mine egne, der blev taget mere med et andet kamera ^^~ men resten af mine er her

___________________________________

and because I know you waaaaaant it~~~~~ CAKE! Se den nye kageblog ved at klikke HER!

jeg ønsker mig virkelig den her bog! ;_; kage-obsession... Den siges at være virkelig fantastisk

Ingen kommentarer: