søndag den 24. januar 2010

Valentine!!

fordi jeg ikke har noget bedre at blogge om.... Og fordi jeg gik i lidt amok tøse-mode da jeg så det og kom til at bruge penge online ^^; :

PON & ZI VALENTINES KORT!!
iiiiip ;w; makes me so happy in my pants!! Der bliver kun trykt/solgt 100 pakker, og da jeg var en af de ultrahurtige ninjaer som så det på hans DA var jeg heldig og fik en \ n_n/
her
WOOOO!! Pon and zi is for the win. Og nu kan jeg fortælle hvorfor :b

lookit 'em. Det er nogle søde karakterer skabt af Azuzephre, en kunster som har skabt dem som nogle symboler på uskyldig barnlig kærlighed.





Dette var blot nogle af mine yndlings.. Han har naturligvis lavet flere på hans egen hjemmeside :b eller hans DA.


Jeg synes faktisk at de er så kære at jeg lavede hånddukker med dem til Thi-chan i julegave x'b

Ingen kommentarer: