fredag den 29. januar 2010

vinter... vinter... is... vinter...

oh, dear. Jeg er rent faktisk gået i vinterhi >-<' jeg går hele tiden og har det lidt halvkoldt, og når jeg er i nærheden af en seng kryber jeg med det vuns ind i dynen og hader at forlade den! Mit hovede har været stort set tomt i en uge eller so, hjerneaktiviteten nærmer sig 0. Jeg har ikke haft travlt med at planlægge andet end hvad folk inviterer mig til af fødselsdage og sådan, og mit nye happy place er blevet skrukt og fordrejet. Det involverer en dyne man kan tage over sig, et køkken fyldt med redskaber til at bage kage, musik og en masse nuttede eyecandy iført forskellige stilarter. Sagde jo det var skrukt. Dog gjorde jeg den opdagelse onsdag - torsdag at jeg er mere sikker på 2 hjul end 2 ben? Hvad gik der galt?! <_>' ... Kristine, jeg glæder mig til at være sammen med dig idag + imorgen ~ og til at spise bagel nede i byen efter skole. Kylling, bacon og tzaksiki... happy place xD
Hvad jeg har lavet siden sidst... Jeg kan ikke engang huske det selv. Don't even bother .-.
eller, JO! jeg har fundet ud af en tatovering jeg vil have på sigt:


*indsæt pæn tegning i hånden af en lille cupcake med krymmel og kirsebær som hører musik i nogle hørebøffer* Er den ikke fin? Overvejer om den skal sidde på håndleddet eller lænden .-. Håndleddet kunne være super fint (^- ^)/ Næste gang jeg skriver blog-indlæg lover jeg mig selv at det skal være med opdateringer om hvad jeg har lavet med billeder og hele lortet x'D yessir.

______________________________________________

love is like pi - natural, irrational and very important

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

.... Nu skal det forhåbeligt ikke være paint udgave du tænker på .P
- Skal der ikke være lyserødt D:? Siden det jo er en cupcake

Lordpeppe sagde ...

Fed idé til en tatovering! :P