lørdag den 30. januar 2010

Sidste uge blev det til en Yin-yang marmor-kage ~ Go check out på kageblog hvis det interesserer jer ^.^ Overvejer om jeg kan finde et kage-forum eller noget lignende for at vise bloggen frem? Måske eventuelt. Anyway var den super god, dog lidt tung i det.


Fredag chillede jeg med Kristine 8D I love you, yeeeesh! Først tog vi ned i byen og åd en delt bagel med Kylling, bacon og tzatsiki + ekstra hvidløg =w= Vi fandt ud af at de ikke tog imod visa electron, og var på røven! XD Heldigvis var den søde Katrine derinde og lånte os penge. Så spiste vi den, hvorefter vi købte en til. Så over til biblioteket og rape børneafdelingens DVD-samling >:3 Om aftenen kom Nanna, og vi så Kim Possible, Creep school og Bratz the movie. Må blive en fælles-investering n_n

lørdag morgen fik vi lavet virkelig lækre vafler! Almindelige vafler hvor vi piskede noget flødeskum til, og så noget revet chokolade i og en banan i skiver. Efter min søster nævnte ordet "vaffel-lagkage", er det selvfølgelig blevet noget der skal gøres igen! x'D I flere lag

Matador.. Kristine, din matador-nørd D: grisk og grådig. Bankede mig totalt

Vi besluttede os for at lave noget shoot til J-fashion :3 sort-hvid valentine var emnet. Kristine da Gangztaar saves teh sweet únd innocent-desu loli
and poops behind trees ~~ fav shot


jeg er den femi.. Dude, wtf happened? Anywho x'D


gemmer sig på en gynge for en stor og farlig bjørn o.O' yeah.. Først lige gået op for mig nu hvor dumt det egentlig er x'D men i photohistorien giver det faktisk mening. Tro det eller lad være :b
Men det er faktisk mit længe-ventede Lolita-outfit som jeg har bestilt hjem fra bodyline osv ~ må sige det faktisk skuffer mig lidt ._. men Kristines halstørklæde hjalp meget på det
ellers er resten af billederne bare her.

Lige nu har jeg lige set "stranger than fiction" .. Kæft den var god! Der var en karakter deri som faktisk droppede ud fra at læse jura fordi hun bagte så mange kager at hendes karakterer gik nedaf, og hun ville hellere gøre verden til et bedre sted ved at bage kager til folk. Gotta love her :b

Og til et andet emne. Panda har vist hygget sig og haft for meget fritid, så mig og Thisted har fået en lille kærlighedserklæring på youtube n_n Det gør mig så lykkelig indeni når jeg får fortalt og bekræftet at jeg faktisk betyder noget for andre menneskers liv ..
Se video her

_______________________________________

love is a journey - not a destination

Ingen kommentarer: