søndag den 17. januar 2010

~ having fun ~

det hele handler jo om at tulle rundt, nyde livet, gøre hvad du elsker og frem for alt at have det sjovt og føle du bruger din tid fornuftigt. Jeg synes jeg går i den rigtige retning :b Hemmeligheden er at afbalancere det hele med en god mix af socialitet, passion og en stadig realitets-fornemmelse. Det er svært, men på et tidspunkt skal det helst lykkedes det hele.

Igår brugte jeg på at have det sjovt og hygge mig :3 2 x balle kælkebakke med først forholdsvis AK og Dorthea, og derefter en tur med Panda og April. Den første kælketur var superhyggelig, men endte i en værre krig med nogle mindre drenge og noget som var meget tæt på at være en alvorlig ulykke. 2. kælketur endte i dødstrusler fra nogle forældre pga. et uheld som ikke skadede nogle >_>' Man burde virkelig begynde at sætte skilte op på de største kælkebakker: "Kælkning på eget ansvar, uheld SKER! hvis man kommer til skade humper man VÆK fra banen, alarm-centralens nummer er 112".


I, myself and me agree to that

the saucy April
mig og Panda der viser hvor stuerene vi er
luffer, handpuppets.. kartoffel, kartoffel

Jeg har opdaget "Ratatouille", og jeg elsker den film x'D Den dejlige entussiasme omkring mad er bare for fantastisk til ikke at holde af. Om aftenen tog vi over til AK, hvor der var lidt hyggedruk. Disney-singstar og where the wild roses grow = en thumps up værdig

Søndag opdagede jeg det fantastiske at jeg er et af de wunder-mennesker som bare ikke får tømmermænd (for sure).Har været på toppen hele dagen, ingen klager fra min side selvom jeg har arbejdet ^^ Lektie-læste også sammen med Yonatan og noget rom-kakao senere, søndag er jo dagen hvor man skal læse sine lektier og skrive på sine afleveringer >_<'' meh. Bliver aldrig vild med Helle-Helle...
__________________________________________

og selvfølgelig har jeg ikke kunnet lade være med at være kreativ igen. Jeg holder jo af det, vi ved det allesammen godt

Ingen kommentarer: