onsdag den 30. december 2009

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om.. Jeg kunne sige hvad jeg har brugt min tid på siden jul? God plan :3 jo, ser i..
-25.-26. lå jeg på sofaen og var syg.

-27. tog jeg over til Panda og hyggede ^ o^ vi spillede pokemon stadium (total nostalgi fra barndommen med en nintendo 64 * A*), black&white 2, snakkede en hel masse og bare havde det sjovt :3 Hun har også lavet den mest nuttede julegave til mig.. Tak Panda, ved du læser det ^^ er virkelig glad, den har fået en æresplads lige ved siden af Tokicpee

-28. om aftenen tog vi ud til Kragelund sammen med en masse andre for at tage imod Andrea Maria fra Italien som kommer og holder Nytår med os.

-29. var jeg sammen med Kristine som havde bedrevet at holde mig vågen den halve nat, og vi så en film i biografen jeg ikke kan huske navnet på x'b den der med Heath Ledger you know? Og en Docter et-eller-andet. ihvertfald var den faktisk ret god ^^ genopdaget grunden til hvorfor jeg holder så meget af Kristine

- 30. (idag) har jeg været ude med familien og besøge min bedstemor på plejehjemmet. Hun kan stadig ikke tale og sov meget, men hun blev vist helt lykkelig for at se sine børnebørn n_n var godt ~ når hendes andre børnebørn ikke gider besøge hende lægger det jo lidt til os.

and.. well, har noget jeg gerne vil offentliggøre her på min blog ~ føler det er en god måde at fortælle det til folk som ikke allerede ved det.
+ rul ned +






















































































































































I got a girlfriend. Gider ikke længere gå og skjule det, nu har der været drama nok.

Mig og Thisted er et par. Føler at næste år bliver et godt år, og fyldt med glæde

1 kommentar:

Panda sagde ...

den hedder Togepi xD <3