torsdag den 3. december 2009

jobless x_X

tis! Legekæden kom mig i forvejen og fyrede mig XD det er ikke en hemmelighed at vi ikke kom så godt ud af det med hinanden. Da jeg fortalte min mor det, var hendes beskrivelse af problemet at de var en "hønsegård".. når jeg tænker over det er det faktisk en rigtig god betegnelse :3 Så nu sidder jeg og printer ansøgninger ud igen (>^ o^)> og overvejer hvor jeg dog skal gøre af dem allesammen.. folk må jo have brug for lidt juleassistance i sidste øjeblik. Glad for at slippe for at skulle komme derover og arbejde nu :3 For at være ærlig stressede det mig mere end gjorde gavn x'b og timerne passede mig seriøst dårligt.

__________________________________________________
3. december!
don't let the little things get you down
________________________________________________

Ingen kommentarer: