mandag den 7. december 2009

first of all: undskyld for ikke at opdatere hele weekenden! ked af at ødelægge min julekalender D; Men tænkte at det her lange indlæg med billeder af julebagning kunne gøre op for det
\(#^ o^)/ jeg har brugt hele weekenden på at bage og hygge sammen med Thi-chan nemlig, så har haft for travlt til at gide tænde computeren. LET'S GET STARTED!


num, progress in making le dej ~


hils på dej-san ^^ den er glad for at se dig!


bradepande før ovnen


ünd mushroom


badger badger badger badger badger badger badger



så kom den uventede AK og legede




~ så blev der bagt klejner ~


og lavet flødekarameller med chokolade overtræk (vi har lavet dem helt selv. fra bunden!)

og det færdige resultat. Omnomnom
(mener man kan klikke for fuld størrelse)

Alt imens jeg har skrevet det her, har jeg hørt nogle af Thisteds efterladte HIM-cd'er.. Jeg tror faktisk vi brugte mere tid på at spille playstation end på at sove x'b

__________________________________________

7. december

kærlighed er som at gå igennem en glasbutik. Det gælder om ikke at skubbe til noget skrøbeligt, det kan ikke altid repareres. Hvis du er heldig har du bestemt dig for en ting ved udgangen du vil købe. Prisen kan varriere, men den smukkeste er altid den dyreste, og du bliver sjældent glad for en ting som var for nem at få fat på.

Ingen kommentarer: