søndag den 20. december 2009

Jeg kunne først skrive nu T>T og jeg var også først hjemme på kfuk da kl var over 12 i Danmark, så tænkte at skaden var sket ^^; men hey! Jeg har da været aktiv hele dagen igår :3
først tog vi tupen ud til disneybutikken x'b fordi jeg ville se den ~


og så slæbte jeg Sofie ind i et stort magasin-agtigt center fordi jeg havde set nogle vinduer med Vivienne westwood Ö og blev da nødt til at tjekke det ud... Men desværre fandt vi det aldrig derinde T__T kun en masse seje kager som ikke så særlig spiselige ud.. men meget pæne ^^ lige sådan noget jeg skal lære at lave engang <3


og maaaange timer efter havde jeg fået købt alle julegaver ^.^ undtagen mors, men hun skal nok have noget fra Camden som vi skal ud til idag. Jeg tror jeg har brugt over 1000 danske kroner allerede (ups..), så håber på at beholdningen holder til at komme ind og se Wicked og mine dr. martins jeg bliver nødt til at eje >w<' (vi fandt også en fuldstændig doctor martins butik, alle medarbejderne havde det der seje look som hører mærket til, it was freakin' awesome). Vi havde også været ude at se street performere, de var herre grinern x'D en cyklede rundt på en enhjulet cykel som var... 2 meter høj? Og rigtig komisk på den fede måde kun briter kan.



bagefter tog vi hen til horror-tunnelen hvor Sofie har arbejdet, og vi fik lige 2 fribiletter XD det var fandme uhyggeligt når de hele tiden gav en chok! virkelig ^^; men det var cool alligevel.. Efter vi havde været igennem så hun baren fra tunnelen hvor der åbenbart var en bartender hun kendte, så vi chillede med ham og fik gratis drinks indtil vi gik ind og så noget virkelig sjovt teater som hed "39 steps". Igen slog den brittiske humor bare igennem :3 og fik faktisk mange fede tips der kan bruges på en scene (cosplay? x'b), og bare fungerer.
anywho.. that was me day ^^ min hals har det lidt halvdårligt, men prøver på at ignorere det sammen med mit savn af mennesker. (her kan i se london ud fra mit vindue.. her er også minusgrader)
____________________________________________
19.-20. december

fysisk afstand formindsker ikke følelser og problemer
de forøger dem

Ingen kommentarer: