onsdag den 9. december 2009

So.. idag har jeg fridag fra skolen, men jeg skal bruge den på at lave lektier D; spansk til fredag, AP-prøve på fredag, Matematik på tirsdag, NV på onsdag, og torsdag NV-eksamen. Jeg har besluttet mig for at tage til Klima-demonstration på lørdag, så det skal nok også blive sjovt ~ torsdag aften skal jeg hygge mig hele dagen efter skole med Anders hvor vi skal se zombiefilm og til noget Zombie-scenarie om aftenen så vidt jeg har forstået n_n og fredag ud at spise (omnomnom!). Siden jeg nu er arbejdsløs er jeg lidt nervøs for min pengebeholdning til London, så derfor måtte jeg også afslå at spise frokost idag med de hyggelige fra min klasse ._. øv! Jeg skal have råd til en masse seje julegaver til folk jeg holder af, og så selvfølgelig skittles. Jeg har vist et optaget liv lige pt, men jeg nyder det skam i fulde drag :3 Har også endelig fået skaffet portal (der er vist nogen der får en større julegave), så skal have leget med Thisted i julen så vi kan slå Allan x'b Jeg skal også have bikset nogle videoer sammen til julegaver, overvejer hvordan jeg skal pakke dem ind XD måske skrive en seddel med et youtube-link og pakke det ind i en tom papkasse?
Men, nu vil jeg smutte for at lave mine matematiklektier, hvorefter min mor skal hjælpe mig med at repetere AP n_n Hvis jeg får tid vil jeg skrive sangen til Kristine færdig så hun bedre kan huske de latinske betegnelser <3>
________________________________________

9. december

det er de store ting der gør livet værd at fortsætte
men de små ting der gør det værd at leve

1 kommentar:

Maria Murasaki sagde ...

SKITLEEEEEEES! Bring them back for meh!