onsdag den 16. december 2009

så... i søndags bagte jeg vaniljekranse med mutter ^_^


og mandag aften konfekt med hende også ~ med cognac, whisky og frugtfarve!

_____________________________________________

og. oh. my. god. jeg har rendt rundt i lolita idag XD
mig og thisted fik tirsdag lavet det sidste til vores godte-poser. Brændte mandler og havregrynskugler ~ yumnumness xD
helt ærligt.. 30 poser. 30 fucking poser fyldt med 5 forskellige hjemmelavede kager x_x' og så tror vi ikke engang vi havde nok!
og de 30 poser i en kurv ~

og resterne havnede selvfølgelig i min cookie jar *peace*

yup. Vi følte os som så meget godteguder/rødhætte at vi dressede op i vores lolita. Ignorer røde øjne, dårligt kamera, røde næser og awkward poses x'b batteriet løb tør på 0,5

bagning. Bringer mig til næste emne. Idag var det min sidste dag med min klasse U_U' *piv*.. Sammen med de andre ting, havde mig og Thi-chan også bagt kanelsnegle jeg kunne give til dem. Pga. visse fejl kom de dog aldrig frem til klassen, og nu har jeg overgivet dem i min lærer Ole's varetægt :3 Vi skal op til NV-eksamen imorgen + overmorgen, så nu får de ALLESAMMEN en sej lille kanelsnegl når de er færdige med at eksaminere. Awesome, neh? Med hilsen fra moi.

spørg mig ikke hvorfor jeg havde kamera med i skole. Ved det faktisk ikke x'b Men her er ihvertfald årets første sne som ligger på jorden. Har leget snekamp 2 gange idag, men ikke kælket ;_; Og ja, Sofie, DET FUCKING SNER PÅ DIN FØDSELSDAG!! ISN'T IT JUST BEAUTIFUL? Tak for nogle fede måneder guys <3>

__________________________

16. december

Happy birthday. Your birth is definitely something worth celebrating

Ingen kommentarer: