søndag den 20. december 2009

Idag er gået ret stille og rolig for sig ^^ vi startede med at få lidt større morgenmad end igår, ordne hygiene and such, og så drog vi ud til Camden market Ö So cool to be back ^.^ elsker simpelthen det sted <3 men købte ikke rigtig så meget, da jeg jo har brugt mange penge på gaver, og jeg bliver nervøs når jeg ikke kan se min konto T.T Har kun købt en t-shirt, nogle snørebånd og vinterstøvler til mig selv.. (som til gengæld er dr. martins 8D). Overalt hvor jeg kigger ser jeg bare ting jeg har lyst til at proppe i min taske og stjæle med hjem til Danmark, fordi jeg finder ting til dem jeg har kær ._. ikke mig selv.. hum..
Men efter Camden så vi så en "99 cents"-store, hvor vi blev nødt til at gå ind x'D look ~~
mars milkshake! yumyum ^^; thick shake..
grunden til at vi tog derind var selvfølgelig for at købe lidt slik til...
EMPIRE! en af verdens største biografer ^w ^ vi så Christmas carol på et MEGA lærred i 3D :3 so freakin' awesome. Virkelig, hele oplevelsen lå i at det var 3D, vil altså sige at filmen er lidt halvdårlig.. Jim Carry bar virkelig det hele, uden ham ville det bare ikke være det samme..

og Kristine..... se hvad jeg fandt... (desværre til 15 pund (ca 130 kr), så købte den ikke D: SOWWY)
Nå.. Imorgen er planen så at vi skal hen og købe nødder, og så fodre egern xD glæder mig lidt.. normalt ville man fodre ænder og duer, men nej. I London har de egern ^^ ~
Så skal vi ind til et stort museum som hedder "believe it or not" (lidt ligesom det der i københavn, bare MEGET større), og så ind til Wicked!! *danse rundt i cirkler*
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter
bare de har biletter

baibai ^^ London over and out!

Ingen kommentarer: