søndag den 13. december 2009

so.. 13th brings bad luck? don't think so

oh my, sikke en uge! for at remse kort op:

mandag: gymnasie, lektier..
tirsdag: gymnasie, Thi-chan, Portal, Kristine
onsdag: AP-prøve-læsning, klub, lektier
torsdag: gymnasie, anders, zombie-apocalypse XD
fredag: gymnasie, AP-prøve, allnight-date n_n
lørdag: demonstration hele dagen! Det var så fedt XD dansede i 3 timer lige efter SUF-vognen. Vi var 100.000 demonstranter, og vi festede derudaf. stod op kl 6, var hjemme kl 12. Jeg følte mig næsten som en karakter fra RENT ~
søndag: arbejde, hjem og lave konfekt, vaniljekranse, lektier og pakke adventsgaver op. Jeg fik hjemmestrikkede handsker i sort og lilla (de matcher jo helt min nye halskæde <3),>Bon Jovis nye cd (YAY) og en skrabekalender. Know what? jeg er ét rensdyr fra at vinde 5.000 kr i den! (og jeg har ikke engang skrabet foran. men har virkelig lyst til det x3 skal jo vide om der er til ekstra store julegaver).
Jeg har også lige fået at vide at min søster kommer hjem igen. Sådan helt hjem ._. I feel so sorry for her.. Men så skal vi jo bare sørge for virkelig at fyre den af og have det sjovt mens jeg er derovre næste weekend 8D bliver så fedt! Men nu vil jeg smutte, jeg er øm i hele min krop og har tinitus ^^; må hellere danse det væk i køkkenet med min mor, Bon Jovi og julekonfekten.
___________________________________

12.-13. December

Kender du det hvor du bare mangler en ekstra nobuflex?
Ikke længere!
For med nobuflex expanded kan du altid have flere på dig

Ingen kommentarer: