torsdag den 24. december 2009

Nå.. glædelig jul allesammen ^^ glæder mig til at se min mormor igen når hun kommer i aften. Vi har ikke fået pyntet træet endnu, og min mor stresser rundt, men så snart jeg har skrevet det her indlæg vil jeg sætte en jule-cd på og hjælpe hende.


det ser ud til at vi får en hvid jul, og det er jo mega hyggeligt ^^ er dog ked af at den sandsynligvis skulle smelte før jeg kan nå at kælke i skoven x'b Men det er så smukt, og jeg er glad for at den stadig er her idag, det er det vigtigste. Jeg synes ofte folk glemmer hvad julen egentlig handler om, men sådan er det vel nu til dags. Jeg synes folk går alt for meget op i gaver og forpligtelser ~ istedet for søde gestusser og sådan. Se nu f.eks. ønskesedler. Det er jo nærmest en seddel man giver til folk for at sige at de er forpligtede til at give dig noget. Sådan er det, og det er vel også fint at man så får noget man ønsker sig og vil blive glad for, men synes det bare er lidt tomt alligevel ._.' synes gaver skal komme fra hjertet, og være noget som man selv har fundet på og ved, uden at have set en ønskeseddel, at vedkommende vil holde af og tænke på dig når de bruger/ser på gaven. Julen er bare en god anledning til gaver, men så skal de også komme fra hjertet. Hm.. jah, lidt fra mine tanker til jer i kan tænke over hvis i overhovedet gider læse det n_n Merry christmas <3

__________________________________

24. December

Julen er hjerternes fest

Ingen kommentarer: