torsdag den 2. juni 2011

Må indrømme at jeg ikke er så god til det med blogger-design Y_Y; prøvede at lave det om så det blev mere overskueligt og ikke så 'tungt' med alt det sorte. Mission failed. Er det nogle som har lyst til at hjælpe mig med hvordan jeg får en pænere mere afdæmpet blog?

I tirsdags var mig og Smølf som sagt ude på date på byens nye sushirestaurant, og oh boy jeg var glædelig overrasket * w* til forhold hvad du fik for dine penge var det ikke så dyrt, betjeningen var rar og tip-top, stedet var super hyggeligt og maden var så god og mættende at jeg havde sidestik da vi gik derfra.

nom! Bagefter gik vi forbi winner burger og købte en banan milkshake til dessert

onsdag og torsdag har jeg brugt dagtimerne på at læse op med Julie fra min klasse til vores kommende NG-eksamen, og hun er en darling at læse med. Vi kom til at spontant shoppe da vi skulle ind i byen for at løbe nogle erinder. Jeg fandt denne søde kjole til 100 kr ^^

yeah, jeg bliver mere og mere feminin. Udover det spiser vi småkager og hjemmelavet koldskål mens vi læser. Og får lavet noget samtidig. Jeg elsker læseferie

onsdag aften kom Elena forbi for at blive undervist i disney, og hun fik lært hvor langt ude Alice i Eventyrland er. Idag efterlod jeg også Julie (der heller ikke har set disney-filmene) efter at have sat den lille havfrue på hendes computer.

resten af ugen vil bringe panda (= cosplay), afslapning og mere læsning.

________________________________________________________________

You'll be my princess
and I'll be your toad
I'll follow behind you on rainbow road
protect you from red shells wherever you go
I promise

1 kommentar:

Sabrina sagde ...

Daaate ~ lyder rigtig hyggeligt n____n

You look so cute and girly <3 spontan shopping er godt for helbredet :3