mandag den 27. juni 2011

I fredags var jeg oppe og arbejde på mit gymnasie med oprydning efter 3. g'erens dimension ^^ Det blev til en 6 timer hvor vi gik og spiste lækker mad og ryddede op/gjorde rent sammen, og sidst på dagen havde vi tjent 700 kr. småjobs, we like!

~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Lørdag har jeg for første gang rigtig været ude og køre en længere tur, da mig og min søster havde besluttet (vores forældre foreslog det) at tage op og besøge vores bedstemor og mormor som bor i forholdsvis Nibe og Viborg. Da jeg kom hjem var jeg både fyldt med god mad, og havde en lidt nedbrændt hjerne af at koncentrere mig så længe x_x;; skal vist lige vænne mig til at køre bil i længere tid ad gangen.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Søndag kom Kristine og hendes kæreste Cecil over for at hygge ^^ Vi startede med at tage ud og plukke jordbær ved Svostrup, og bagefter joinede Smølf os, hvor vi så bagte kage, spillede 500, super smash brothers og trivial pursuit. Det var alt i alt en rigtig hyggelig dag hvor jeg nogle gange grinede så meget at min mave gjorde ondt x'b 



~~~~~~~~~~~~~~~~
 

om aftenen tog jeg hen til Smølf for at overvære ham pakke, og stå op i dag tæt på stationen. Vi tager bussen her kl. 11 til le ROSKILDÆ. Så nu hører i ikke fra mig før jeg kommer hjem ; D Jeg skal arbejde der ved en bager som hedder 'byens brød' og sove i telt med Mul og Smølf. Mig og Mul har taget et løbehjul med i år så vi ikke skal gå så meget rundt, og jeg kender rent faktisk i år flere mennesker som jeg ved jeg skal rundt og besøge. Jeg glæder mig som et barn ^^

over and out! Have fun gais. (jeg har husket at pakke mit kamera)

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hilsøh Tøsen

Zarsu sagde ...

EMMA:

Kørte du helt til Nibe?! Dat's crazy! (Jeg kommer selv oprindeligt derude fra 8D)

Og jeg håber du får en rigtig god festival uden for mange uheld :D