fredag den 10. juni 2011

Indtil sidste mandag brugte jeg mine dage på at læse op til min Naturgeografi-eksamen på gymnasiet. Det viste sig at være det hele værd, da jeg kom ud med et 10-tal uden at have været alt for stresset ^^
Det var så årets eneste eksamen, så nu slapper jeg bare af. Jeg skal kun op til en 24-timers prøve d. 20., og så er der ferie.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Tirsdag formiddag tog jeg ned i byen for at mødes med Kristine og få nogle linser vi har bestilt fra Pinky Paradise n_n Et par brune og blå til mig.

senere på dagen tog jeg til frisøren for at være hårmodel. Der kom overhovedet ikke så meget hår af som jeg havde forventet. Faktisk ville jeg stadig sige jeg er langhåret, kan ikke se den mega store forskel o_O
Dog fik jeg frisket min hårfarve op, så det var jo meget godt alt sammen. Bortset fra at de direkte har informeret mig modsat den der hårfarvning. De sagde at alt ville være gratis som hårmodel, men da jeg stod og skulle sige farvel til den søde elev sagde hun at jeg skulle give 350 kr. for farvningen =_=; Jeg blev ikke muggen fordi det er dyrt, men fordi jeg har fået noget andet fortalt. Men lad os tage det positivt og sige at jeg nu har dejlig nyklippet hår som er ensfarvet :b

Bagefter tog jeg hjem til Smølf og chillede med ham. Vi har ikke lavet meget andet end at hygge, samle skab, spise, se film og spille lidt little big planet.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Onsdag var jeg til et møde om Avacon, som er et lille træf som Avalon game-club (min rollespilsklub) holder til september. Det bliver rigtig godt tror jeg, og vi ser allerede nu ud til at få flere gæster end sidste gang :'D mere info kan ses på facebook-siden, og vores forum. Det bliver en weekend hvor vi hygger os med brætspil, werewolf, og selvfølgelig nogle mindre trådløse scenarier! Det er ikke stort (der kommer nok mellem 50 og 100 mennesker i løbet af weekenden), men hyggeligt! Hvis nogle har lyst til at chille og hygge en weekend i Silkeborg, så giv endelig lyd ^ .^

~~~~~~~~~~~~~~~~

Da jeg tog hjem igår ville jeg lige afprøve min nye petticoat:
and then I went liek "WOOP WOOP- Now I can be proper cupcake". Nu har jeg ENDELIG en ordentlig petti til at holde mine loli-ting klokkeformede!

Og så synes jeg det er sjovt hvor meget forskel en linse og lidt øjenvippe kan gøre for din fremtræden:
only me who sees it? 

Da jeg tog de her billeder kom der et lille dyr og joinede mig ^ .^
now, ain't that sweet?

Anywho. Jeg går bare rundt de her dage og hygger mig ^^ Hver gang jeg prøver på at arrangere noget hygge (strand eller bål), skal folk dog noget andet fordi de læser op :'C øvbøv. Vil gerne arbejde på cosplay, men jeg tror ikke det bliver til mere end at tage på biblioteket, låne en masse elverfolket, spille Zelda.. Det er virkelig åndssvagt så hurtigt jeg begynder at kede røven i laser fordi der ikke sker nok. Why I have to be liek dis?! (,,#゚Д゚)

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Tillykke med dit 10-tal! :D

Er dit nye petti den samme model som min? For den er virkelig dejlig!

Jeg er så misundelig på dine linser!

glæder mig til at se dig til Roskilde :3

Sabrina sagde ...

Kan godt forstå du blev lidt muggen over det med frisøren :( men i det mindste er det blevet rigtig flot n____n ~ I think you be cute

og det der med at kede sig hurtigt. Jeg har det præcis på samme måde D: ved bare overhovedet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv om sommeren.

Sa-chan sagde ...

Jeg elsker din nye hårfarve <3

Zarsu sagde ...

Ej, hvor dejligt du kunne skulle til én eksamen i år :'D (1.G?) Og endnu bedre at den blev afsluttet med et 10 tal!

Ej, hvor fusket at de ikke fortalte noget om at farvningen var gratis - det plejer det da at være når man er hårmodel :s Kan godt forstå du blev lidt sur over den misvisende vejledning!!

Aww, du ser super sød ud! ^O^
Og makeup er sådan en fantastisk ting >D