torsdag den 16. juni 2011

BAM! Og så var der kørekort ~ Jeg har ikke skrevet noget om kørekortet i lang tid, fordi jeg failede og flunkede min første køreprøve med stil, og var så knust at jeg ikke nænnede at tale om det. Men prøve nr. 2 kørte uden nogen problemer whatsoever, og jeg har nu en smuk papirlap i min pung der siger jeg må køre bil.
ikke-pudret næse, fuu ya

Smølf havde på forhånd inviteret mig ud på pandekage på byens nye pandekage-café/restaurant, og det var så yum * w* vi fik begge en stor pandekage med banan, is og nutella sammen med en kop varm kakao. So much sugar! Det var så godt at jeg ingen søde sager spiste resten af dagen.
nomnom! 

Efterfølgende blev vi oppe til meget sent fordi vi var ved slutningen af Assassin's creed: Brotherhood, og fik det gennemført n_n omg!, jeg glæder mig som et lille barn til 15. November hvor Assassin's creed: Revelations kommer. Traileren er overdrevet fed, og hvis der er så meget game-progress som der har været for de andre spil, bliver det noget jeg får svært ved at løsrive mig fra. 

~~~~~~~~~~~~~~~~

Men så er slumre-slumre ferien også snart ovre, da alle festerne og fejringerne begynder fredag, og så sker der ellers noget hver dag for mit vedkommende. 

Program  for kommende uge:

Fredag - Thisted inviterer i biografen fordi hun flytter i næste uge
Lørdag - Camilla holder 18-års fødselsdag
Søndag - Bon Jovi koncert
Mandag - Historie-prøve (24-timers)
Tirsdag - afslutte Historie-prøve, tage til Yonatans studentergilde (han flytter også snart)
onsdag-fredag - Dobbelt-date hygge med Mikki, Panda og Smølf + Sankt Hans



2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Det lyder skønt <3

Zarsu sagde ...

De fleste jeg kender, der har taget kørekort dumpede også et par gange (enten i teori eller køreprøven), så det er bestemt ikke noget at vore flov over. Men tillykke med at du nu har overstået prøven og fået dit kørekort :D

Kan godt lide den-der pandekage café :'D Hahaha, Nutella på ens pandekage ude i byen - se, dét er klasse!