lørdag den 4. juni 2011

Fredag/lørdag var Panda ovre for at arbejde på Katamari igen. Det er hyggeligt bare at blive færdig med én lille ting ad gangen, og denne gang blev det toppen til Queen :b
we are so proud ~ Jeg tror noget af det bedste ved at arbejde på det her store cosplay-projekt er at man hele tiden kan se hvordan man kommer tættere på målet med hver enkelt del som bliver lavet færdig sådan som vi ønskede. Og så er der jo intet stress fordi det bare er hygge-projektet som kører på sidelinjen der først skal stå færdigt om meget lang tid (og man fortryder ikke omkostningerne fordi de bliver købt lidt ad gangen så man ikke har en anelse for hvor meget man egentlig investerer). Tror bestemt at jeg godt kunne finde på at arbejde på større cosplay-projekter i fremtiden på denne måde, hvor man tager næsten et år om at lave det, men til gengæld kører man mindre projekter på siden til conventions.

Idag er det ganske enkelt for varmt til at lave noget aktivt. Jeg bruger dagen på at læse i solen lige her:
 
og dagens outfit rækker ca. så langt:

I aften har jeg inviteret random mennesker over til lidt skumfiduser og øl som var til overs fra min fødselsdag. Jeg regner ikke med at særlig mange dukker op, bare nogle få stykker.

Stemningsbilleder fra rundt omkring huset:

Surely feels like summertime!

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

AHAHA, aller først troede jeg lige I have været crazy og lavet hele hovedet :'D SÅ BLEV SKUFFET >:C
Årnlig sexede skuldre der er på den kjole, alligevel!