tirsdag den 21. juni 2011

"30.000 tilskuere var begejstrede over Bon Jovi-koncert.
Vejret var dårligt - men det var tilskuerne ligeglade med. Begejstringen var stor, da Bon Jovi gav koncert i aftes i Horsens.

22 numre blev det til, men størstedelen af publikum ville godt have flere.

Det kunne forsanger Jon Bon Jovi dog ikke holde til.
Han hopper meget rundt på scenen under koncerter, og efter to timer havde hans knæ fået nok.
Det blev skadet under koncerten i Helsinki i fredags" 
 tja, jeg var bestemt heller ikke skuffet! * -* det var virkelig fedt, og jeg endte med at stå et sted hvor jeg kunne se det hele. 

 this was the cutest thing ever ^ w^


Det var en god oplevelse at have sammen med hvad der endte med at blive svigermor og Ida, og jeg glæder mig til at komme til Roskilde og opleve flere fede koncerter. Dog bliver det var ikke det samme fordi jeg ikke kan skråle med på de sange der kommer til at blive spillet dér ;b

~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag har jeg så endelig fået sommerferie! Det blev afsluttet i morges med et 10-tal i historie-årsprøve. Hvis jeg trækker historie næste år sværger jeg at lægge mig i selen og trække det op!

Denne uges program:

Tirsdag aften: Yonatans studender/farvel gilde
onsdag til fredag: Panda, Mikki og Smølf
lørdag: besøge min bedstemor og mormor
søndag: hænge ud med Kristine, Cecil og Smølf

Ingen kommentarer: