mandag den 13. juni 2011

de sidste 3-5 dage har jeg sumpet så meget at jeg ikke rigtig kan genkalde hvad jeg egentlig har lavet. Jeg ved at jeg har set film. Og været rigtig meget sammen med Smølf (det er skønt bare at kunne være sammen igen når vi lyster, at dele ferie-hverdagens slummer). Faktisk kommer han over igen om ikke så længe, da vi har aftalt at være udenfor i dag og gå en tur rundt om en af byens søer, og så har jeg lovet ham vafler. Imorgen skal jeg sidde og se ham samle hans nye computer (han har bestilt nye computerdele for 10.000 kr, og så samler han ellers bare selv sammen x'D rich handyman much!) og spille Assassin's creed: Brotherhood på PS3. Og se om jeg kan lade være med at faile i multiplayer.

Denne læseferies soundtrack:

ünd


Udover det, så har jeg fået søgt boliger i Ålborg og undersøgt hvor jeg kan tage mine enkeltfag henne ^^ Fact is, at jeg gerne vil flytte om 1½ år, et halvt år efter jeg er færdig på gym. Så har jeg et halvt år til at arbejde og skrabe lidt penge sammen, og et halvt år til at læse enkeltfag op til min uddannelse. 
Future = secured

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

ÅLBORG, here we come <3 <3 <3.