søndag den 19. juni 2011

I fredags var jeg på en rigtig date sammen med Thisted ~ Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal kalde det når vi bager muffins sammen og hun køber mini-skildpadder og biografbillet til x-men til mig <3

Vi var stort set de eneste piger som var inde og se den, hvilket ikke er til at forstå når der er så mange søde fyre i den x'b LOL! Ej, det var en virkelig fed film! ^ w^ Glæder mig allerede til at de laver den næste i serien.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Lørdag holdt Camilla 18-års fødselsdag. Det var smadderhyggeligt med slushice og fadøl, og jeg måtte gennem hele aftenen sidde med tanken i baghovedet "jeg skal køre hjem", hvilket gjorde jeg slet ikke måtte gå særlig meget i fadøllen :'C hurrr durr. Men jeg havde prøvet at gøre noget nyt med mit hår, da jeg krøllede det mens det stadig var langt nok 8D 
 så blev kvindelig selvtillid boostet når man får flere komplimenter i løbet af aftenen

Stemningsbilleder fra aftenen:
 ^^ fødselsdagsbarnet med sin dejlige Kim-kæreste ^^


~~~~~~~~~~~~~~~~


So. I aften er det BON JOVI KONCERT * A* oomggnh *jizzing* 

It's my life
and it's now or never

3 kommentarer:

L I N A ☆ミ sagde ...

ELSKER FILMEN <3 og din kjole er pææn <3

Sabrina sagde ...

Oooorrrhhhh du er bare så nuttet!!
Fødselsdag ser super hyggelig/sjov ud XD ærgeligt at du skulle køre.. hvorfor kørekort? ;D

Zarsu sagde ...

Haha, kan godt lide I var nogle af de eneste piger inde og se filmen - da jeg så den var det lige omvendt XD Næsten ingen drenge, haha.

og lyder/ser ud til at være en super hyggelig fest :D Lidt øv at du skulle køre, men sådan er det jo engang imellem! Og dit hår ser herre cute ud *-*