mandag den 4. juli 2011

Hjemme, Ude, Hjemme

ordentlig puuuha = o=;; jeg er lige dumpet ind af døren fra Roskilde festival - som var super nice - og jeg tror mine fødder er glade for at sidde stille, og min ryg er glad for at være inden døre igen.
Jeg var medarbejder i en bager som hedder 'det gyldne brød' sammen med nogle venner og Smølf. Vi sov også i camp sammen, og hang ud langt det meste af tiden n_n 

mandag og tirsdag gik meget stille og rolig med gåture ned langs festivallen og besøg ved Mione om tirsdagen:

den meget klamme "sø"
 
 
nogle som var overbeviste om at de kunne stå på ski oven på flamingo midt om sommeren x'D lul, what?

 Den vandmelon mig og Mul havde hentet i byen 

 Det her er Anna. Hun er sød, og var skyld i med sin fødselsdag om lørdagen, at vi ikke fik mere regn end vi gjorde.

 PESTOOO!! <3

 Daniel. Latino-dreng som også er mega sød. 

 alkohol og div. drikkevarer

 Mione ~ 


Onsdag havde jeg aftalt med Thisted at vi skulle mødes inde i Roskilde by. Det var rigtig hyggeligt, og vi spiste jordbær, shoppede og snakkede.

jeg fik købt en bluse og en vest, og fik taget et billede af min første solskoldning x') 
cirklen på min skulder skal fokuserer på at jeg er hævet op, og senere begyndte det at ligne et brandsår. NAM! Jeg elsker solen x'b især når den driller selvom jeg beskytter mig med faktor 30. Cirklen i mit ansigt indikerer bare min almindelige ansigts-rødhed som blev værre. 

Jeg fik også købt en dejlig t-shirt hvor der står 'talk nerdy to me' n_n soft spot.
Torsdag startede musikken så ~ Jeg var ikke til voldsomt mange koncerter, da der ikke var noget jeg super gener ville se. Dem jeg umiddelbart kan huske at jeg hørte var Iron Maiden, My Chemical Romance (<3), Kings of Leon, De eneste to, next life ~ My chemical Romance var den eneste hvor jeg var i pitten (oppe foran), og jeg fortryder det slet ikke : D de gav den gas på trods af varmen, og det var nok den koncert jeg vil huske.

 sexy ~

 et stoletræ som havde groet jævnt i løbet af festivallen

lørdag blev der spist stegt flæsk = 3=


 ^^ vores lejr på sidste-dagen ^^

Alt i alt en god festival, jeg regner også med at tage med næste år :3
Nu kan jeg ikke lige overskue at skrive mere blog-indlæg, men der skal nok blive skrevet noget i løbet af ugen, da jeg ikke kommer til at lave ingenting ~

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er så jelly over at du har set Tøsen og haft en super fed uge >:C

Sabrina sagde ...

Wuuuhuuu for Roskilde!!! :D
Tag mig med næste år gøøøør <3

Zarsu sagde ...

Toxic water? Ad, hvor klamt XD

Men lyder og ser ud til at have været en super sjov oplevelse :D Måske du skulle have badet noget mere i solfaktor 50, dog?
Og jeres telt er da total meget en keeper ;D

Fik I også syggo meget vand lørdag aften? Der kom der i hvert fald syndflod inde i Valby :c

Unknown sagde ...

... Til mit forsvar var jeg IKKE ædru på billedet..