fredag den 8. juli 2011

Det var egentlig meningen at jeg ville være rigtig aktiv disse dage, men en del ting endte med at blive aflyst :b Min læbepiercing blev f.eks. udsat midlertidigt, og stofindkøb sker også først senere. Jeg har dog været i byen og fået investeret i en solcreme faktor 50, en ny mobiltelefon (den gamle begik næsten selvmord på Roskilde) og nogle billige wii-spil n _n overvejer om jeg skal forudbestille det nye Zelda-spil som kommer til efteråret, da det ser ud til at blive rigtig flot.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Onsdag formiddag kom AK forbi og fik en masse af Thisteds tøj som har ligget hjemme ved mig i snart et år, og hun hjalp mig med det sidste touch på Kings brystkasse n_n
Da jeg faktisk (tro det eller lad være) savnede at cykle, valgte jeg at smide mp3'en i ørene og cykle en god lang tur rundt om en af søerne nede i byen. Det er år siden jeg har cyklet den tur, og nu vil jeg nok begynde at gøre det noget oftere. Vi har bare de smukkeste naturstier rundt omkring i Silkeborg, og denne som går lige forbi midtbyen er ikke en undtagelse.

~~~~~~~~~~~~~~~~
Torsdag morgen startede jeg dagen med at køre forbi et supermarked for at købe smoothiebær ind til mig og Smølf, fordi vi havde årsdag. 
 vores morgenmad ~ smoothies og en halv Emma's tærte fra bageren :b han har lovet mig en i over et halvt år

 min gave fra ham. Jeg gav ham en red panda-kigurumi


Vi fejrede dagen ved at hygge sammen med nogle forskellige spil (god, recettear er vanedannende!) og senere kørte vi til Århus for at spise. Det var meningen det skulle være på restaurant Lotus, men da den viste sig at have sommerferie-lukket endte det med at blive på en sushi-goround som vi fandt ved et tilfælde ^^ det var all-you-can-eat, så vi spiste os begge en god mavepine der gjorde at vi ikke engang drømte om at købe slik til vores biograftur. Vi tog ind og se Pirates of the carribean: On stranger tides. Den var dejlig, men alt for romantisk ;D da vi kom hjem kl. halv 2 var vi begge så trætte at vi bare smed os på hovedet i seng.
Det er virkelig ufatteligt at tænke på at jeg nu har været i et forhold med ham i et helt år. På en gang føles det både som længere og kortere tid. Længere tid, fordi folk er begyndt at indikere at vi lyder som et gammelt ægtepar (can't blame them), samt at vi efterhånden bare kender hinanden ud og ind. Kortere tid fordi, ja, klichéen: tiden bare er fløjet af sted. Håber vi er sammen mange år endnu n_n
~~~~~~~~~~~~~~~~

So. Imorgen er der et lille meet-up (vi bliver 8 i alt) her i Silkeborg, hvor vi skal hygge med lidt picnic og ud og spise på pandekage-restaurant ~ søndag morgen tager jeg afsted med min familie til Vietnam i 16 dage, hvor vi skal på en guidet tur gennem hele landet og opleve kulturen ^ w^ det bliver garanteret smukt og lærerigt, og jeg har husket at lade mit kamera fuldt op. 

~~~~~~~~~~~~~~~~
og lige til sidst, så er nogle billeder som vi fik taget til SVS-con endelig kommet online:

 det er ikke for at være ond, men jeg kan ikke lade være med at være lidt skuffet. Det var nogle fotografer under uddanelse som skulle prøve skills af, men jeg synes det er synd at de tydeligvis slet ikke har sorterert i de billeder de lægger frit tilgængeligt på internettet :C samt at de både lægger de uredigerede og (ikke særlige velovervejede) redigerede ud. Det er et fedt initiativ, og jeg håber de lærte noget :b 
^^ at vælge at lægge dette online f.eks. er no go ^^ 

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Herp de derp derp derp derp.
Der er ikke særlig meget Chellisios over El dorado ;D

Unknown sagde ...

PÅ FREMMEDE SLIPS! (jeg kommer ikke til at glemme det foreløbigt)

Jeg tænkte også bare.. *bræk bræk bræk* Da jeg så billederne x.x

Glæder mig til at se dig i morgen ~

Zarsu sagde ...

Jeg elsker også at cykle :D Men okay, jeg benytter så også cyklen dagligt da det er meget nemmere end at tage busserne XD

Oppe i mit hoved har I ikke engang været kærester i ½ år ö Daaamn, tiden flyver virkelig af sted! Det er skønt!

Jeg håber I får et godt (og især tørt) meetup i morgen :'D Hvis det ikke var for min rejse tidlig søndag morgen ville jeg være kommet forbi~


..omg, kiggede lige albummet igennem. Har de overhovedet sorteret i billederne? Det tror jeg ikke o_o Det ligner seriøst at de bare har smidt dem alle direkte op, wtf XD

L I N A ☆ミ sagde ...

Hahaha nice! Hvilken mobil og hvilke spil har du så fået købt? >U<

og i er sådan nogle dejlige The road to eldorado cosplayers <3