fredag den 15. juli 2011

Lidt fra Vietnam : D

hej guys!! Jeg har lige lidt tid fra et hotel med internet. Facebook virker dog ikke paa den >:C not good enough!
Fact: lige nu er klokken 16:04, mener det er 5 eller 6 tid leangere fremme end Danmark.
Her er virkelig virkelig langt vaek fra Danmark (er lige nu i Sa Pa, 9 km vaek fra kinas graense), og alt hvad jeg er vant til (isaer klimaet. MEGET hoj luftfugtighed).

Jeg har ogsaa vaeret her:
 
 Halong-bugten, sindssyg smuk koloinorm bugt med en masse klipper med jungle-bevoksning.

og her:
Hanoi by aka Hovedstaden. 6.000.000 indbyggere, 4.000.000 knallerter. Man dytter af hoflighed naar man overhaler, forestil selv resten af larmen. Dog ingen mennesker som sulter, rigtig fantastisk.

Jeg har allerede oplevet rigtig meget, mere end jeg nok selv ville have gjort hvis jeg skulle arrangere det, og saa er der sku 10 dage endnu @_@;; oh fuck. 

En lille special besked til Kristine: JEG SKAL FACKING HJEM OG SE HP8 SAA JEG IKKE ER UDENFOR D:<

og en lille speciel besked til Smolf: Jeg savner dig mega meget, det gor ondt indeni at opleve saa mange eventyr uden dig ved min side. Engang naar jeg bliver voksen og rig skal vi sejle kajak i Halongbugten fra Vietnam til Kina eller omvendt.

En lille besked til Thisted: der er saa mange fucked up ting jeg vil koobe til dig at du tror det er logn x'D

Og lige en sidste til Mione: AC Revelations om 4 maaneder og 0 dage ;D

2 kommentarer:

L I N A ☆ミ sagde ...

Fuck dig man >C Smølfs besked er meget sødere end min!! Jeg vil også elskes >C!!

(Jeg vil gerne se HP med dig)
Håber du ikke falder død om, hils og ha det godt <3

ps, det er Kristine hvis du ikke har gættet det.


Pps, du skylder mig et kærlighedsindlæg når Smølf får så meget looooove

Unknown sagde ...

4 MÅNEDER!! FU YEAH!!

- Blev helt glad, da jeg så der var en note til mig :3


Ha' en forsat fantastisk tur! :D