lørdag den 30. juli 2011

Vietnam picture bomb! (del 2)

 Abe på den Japanske bro i Hoi An.

 Her overnattede vi på det mest luksuriøse hotel vi var på. Det var 4-stjernet, og havde kæmpe have, pool, gratis bus til stranden hvor de havde deres egen lille private strand og meget mere. I byen fik jeg skræddersyet en ægte silkekjole for 240 kr? o_o

 cykel-tur til rismarkerne

 Yes, I'm on a bridge. Deal.

 en lokal der vander sin grøntsagshave. Vi fik også lov at prøve :b


 kunsten at kaste fiskenet i vandet.

 en sivbåd vi fik rundvisning i.

mig der prøver at kaste fiskenet. Det er meget sværere end det ser ud til :C

nogle børn der aftentræner

den største øl jeg nogensinde har set <3 *in love*. 640 ml, koster hvad der svarer til en 8-9 kr (på restaurant)

noget fra nogle tunneller fra Vietnamkrigen. Hullet var lidt over et A4-ark, og dog kunne vi alle kommer derned? MAGIC!

Den der kjole jeg havde fået syet. ægte silke, skræddersyet. Just saying

nogle der lavet morgen Tai-chi

øgler fra Zoologisk have i Saigon/Ho Chi Minh City


 største flodhest jeg i mit liv har set også. 

 ude på en cykeltur i Mekong-deltaet.



Det største flydende marked i Asien


 og en gåtur i en lille lokal by hvor vi var en ligeså stor attraktion for indbyggerne som hele Vietnam havde været for os. De kunne ikke stoppe med at stirre og pege på specielt mig og min søster, da vi er unge piger med bleg hud. Især min søster der har blond hår og blå øjne xD LOL.

 Men det er alt for denne gang. Næste indlæg bliver om mit rigtige nuværende liv. Over and out <3 linker også til min photobucket når jeg får langt billederne op dér.

2 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Det er nogle flotte billeder du har taget <3
stor øl hææhæææ & den kjole er virkelig flot! O___O can I has?!

Zarsu sagde ...

Elsker billederne ude fra markerne - ser så gammeldags og magisk ud!
Sivbåd.. haha, det lyder jo helt sygt xD Håber ikke der var dræberfisk, haha!

Og top nice med kjolen - den er rigtig flot ü