mandag den 1. august 2011

Ny convention over mig

 Siden jeg kom hjem har jeg slappet af og hygget. De første 2 dage brugte jeg sammen med Smølf + co. med badning og film. Da Thisted så kom over for at hygge tog vi hjem til mig og bagte brownies <3 omnomom. 

~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Lørdag var jeg til et lolita meet-up i Århus ^^ 


Det var en super hyggelig dag med masser af sol (jeg var faktisk solbrændt da jeg kom hjem). Jeg kørte bilen derud med Kristine og Pernille i lasten, hvor det endte med at vi var i så god tid at vi tog i Toys 'R us ~


det var egentlig meningen at vi ville være taget i den gamle by når vi var færdige med at spise, men det endte med at vi bare hyggede os i botanisk have istedet for med gæt og grimasser + snak. 


 mit outfit:
Such a poser. Like yeah.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Søndag inviterede jeg på hygge med nogle få brætspils-elskere hvor vi fik spillet et godt spil som hedder constinobel 8D uuh, det var godt. og jeg kom kun på sidstepladsen! 

~~~~~~~~~~~~~~~~

I morges kom Kristine og hentede mig fordi vi skulle i IKAST BADELAND! fu yah xD Jeg blev SÅ skuffet da jeg kom derud, og alt bare var så meget mindre end jeg huskede det. Sandsynligvis fordi det er mange år siden jeg har været der, og jeg selv er groet en del siden. Øv.. Men det var stadig smadderhyggeligt <3

~~~~~~~~~~~~~~~~

Så mærkede jeg lige pludselig at der hang en ny convention over hovedet på mig. Jeg plejer ALTID at være i god tid når det kommer til cosplays, men denne gang halter jeg faktisk stadig bagefter.
Jeg ville meget gerne have dette kostume færdigt:

men mangler stadig at hitte helt ud af glorien og få lavet resten færdig på min dødskølle :/ 
process so far:

JEG SKAL NOK NÅ DET! (og lave en pænere glorie)

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er ikke klarøøøøøøh

Sabrina sagde ...

JEG ELSKER DOKURO-CHAN!!!!! JEG VIL GIFTES MED DIG!!!!! <3