onsdag den 3. august 2011

Pipirupiru pipirupi

 Og så blev cosplayet færdigt, en hel dag før tid! :b

 ooh, I jizzed!

køllen er ikke helt så smuk som den kunne være blevet, men jeg løb ganske enkelt tør for tid, samt at jeg har afprøvet en metode jeg så fandt ud af ikke var optimal. 
oh well, still proud
~~~~~~~~~~~~~~~~
 
de sidste par dage har jeg været sammen med Smølf og fået badet 2 gange på 2 dage. og blevet inviteret derud igen på 2. dagen xD ham og hans ven Jens bader rigtig meget i søen som er lige hvor de bor, men jeg synes det er lige i overkanten.

Idag var vi begge to mega hjælpsomme i haven hvor Smølf fældede grene i et træ og vi bagefter sammen hev vores gamle gamle æbletræ op med rod. Way to go, us!

~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Lige nu er Panda på besøg efter hun kom hjem fra Disneyland. MED SOUVENIR TIL MIG : D
just like the Olson-twins
 
et Chesire-krus jeg vil drikke kakao af når jeg er ked af det.

3 kommentarer:

Misling sagde ...

Hvor er du en flot Dokuro-chan XD!

Cecil August sagde ...

Hvor er du super fin!
Og hold da op, Smølf er kommet højt til vejrs :b

Zarsu sagde ...

Ej, hvor er det nice og nuttet :'D Glæder mig til at se det!

You tree killers!!