søndag den 28. august 2011

not much. Just gaming

Føler ikke jeg har det store overskud til at blogge om noget :C skolen fylder hverdagen op igen, og jeg er også lige startet i fitness world hvor jeg skal danse og bokse sammen med dejlige Julie og Jonas fra min klasse.(Imorgen tager mig og Jonas til retro-mix x'b dans til 60'er, 70'er og 80'er musik)

so, GAMING-LIFE, GO!

Jeg har næsten fået gennemført spillet Dante's inferno på Smølfs PS3

Jeg er også næsten færdig med at gennemføre mit Zelda: windwaker-spil på gamecuben derhjemme

og så mangler jeg bare i zelda-serien: twilight princess, ocarina of times og majora's mask før skyward sword udkommer x'D hell yeah. jeg er virkelig begyndt at holde af zelda-drengen.

jeg er også lidt igang med det gamle prince of persia-spil: sands of time:

yeah.. Ydermere arbejder mig og Panda også fortsat på katamari-stuff ~ Kings "maske" (aka ansigt) er nu færdigt og flot, og actet former sig mere og mere for vores øjne ~ men der er stadig meget arbejde at lave.

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Det hedder og jeg.
Dig og alt dit gamer gejl <3

Unknown sagde ...

Gamer-girl <3 Wanna join the club? (;

Mellie sagde ...

Glææææder mig sådan til at se jeres Katamari-stuff!

Zarsu sagde ...

Surt at skoen æder så meget af dit overskud D; Så må vi håbe at motionscenter kan give dig en masse nyt overskud~

Men det er dælme også dejligt bare at nørde :D