fredag den 12. august 2011

Quiet days..

 Yeah.. siden jeg kom hjem fra Genki har det bare været quiet-time. Kender i det med bare at blive træt, dvask og svag i kroppen fordi man bare sover alt for længe og ikke motionerer? Sådan har jeg det lidt U_U;

Tirsdag aften brugte mig og Smølf i Kragelund hvor der var hygge-komsammen ved Ida. Onsdag stod jeg op og bagte en Kthulu-kage der var blevet efterspurgt til Avalon som åbnede igen efter sommerferien.
Det var virkelig rart at komme igang med noget 'hverdags-agtigt' igen (ja, kagebagning er hverdag for mig), og se de venner igen som man plejede at se en gang om ugen. Dog er det trist at se på hvor mange der kommer til at mangle næste år fordi folk er flyttet videre med deres liv ... :C åh, at være ung og skulle videre med sit liv et andet sted end hvor man har været hele livet. Jeg både glæder mig og gruer for dagen hvor jeg selv skal flytte.

Torsdag har jeg bumset væk, og resten af dagen har jeg tænkt mig at tilbringe i disse bøgers selvskab n_n
jeg ejer nu omkring 20 bind elverfolket som mig og Kristine opsnusede på biblioteket til billige penge. Jeg læste den også utallige gange som barn 8D

Anywho, så bliver de sidste dage af sommerferien bare brugt på at tænke over alle de ting jeg burde gå i gang med, gaming og bøger x'b Jeg starter i Gymnasiet igen på tirsdag, nu med flere lektioner end nogensinde! Kommer til at gå fra ingenting-at-lave til alt-for-meget-at-lave-hele-tiden.

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Elverfolket <3
Husk vores frokost aftale på første dag tilbage!

Zarsu sagde ...

Op på hesten, Emma :D Du må begynde at cykle nogle mega lange ture så du ikke bare syder hen ved din computer xD

Hahaha, elsker din kage! Hvor er figuren bare grim og nuttet på samme tid <3

Sabrina sagde ...

Du er den syge kagebager Emma :b elsker dine kreationer <3