tirsdag den 9. august 2011

Genki-opsummering

Så er Genki vel overstået endnu en gang. For at være 100% ærlig må jeg indrømme at jeg den første dag ikke var i det allerbedste con-humør, og jeg følte først mine penge var blevet givet godt ud hen ad lørdagen x'b 'cuz I'm picky like that. Men jeg havde bare også været så dum at jeg havde glemt både pung og kamera hjemme ved Kristine, så jeg klarede hele weekenden på lånte penge og andres kameraer.

Torsdag startede ud med at jeg tog hjem til Kristine om eftermiddagen hvor vi farvede hinandens hår, lavede ordentlig syg sushi dér og jeg fik set nogle afsnit doctor who.
Fredag morgen blev vi så kørt af Kristines mor hen til Skanderborg station hvor vi blev samlet op af Sascha, Kenny og Astrid for at køre til Roskilde.

Da jeg skulle ind og stå i kø var jeg så heldig at Kristine havde buddies der stod ret langt fremme så vi snød lidt foran. Crime fucking riders ~ x'b

De cosplays jeg havde med var Dokuro-chan (blev genkendt ret mange gange ^^)
billeder taget af Sascha

Og Pierre
billeder taget af Liv

Kristine havde lavet en perleplade der skulle forestille mig x'b halvdelen af de perler hun brugte til mit ansigt var bare selvlysende, så når det var mørkt i cosplay-salen lyste pladen lyserødt.

Cosplay-showet var virkelig awesome (as always), og jeg tror faktisk jeg fik lidt blod på tanden til at være med igen lidt mere end jeg har været det sidste år. Også lidt fordi at det nu ser ud til at man kan vinde rejser til forholdsvis London, Paris, Japan og Sverige til de forskellige conventions i Danmark. Og det kunne da være ret fedt at vinde en oplevelse så jeg kunne komme ud og se en udenlandsk con uden at gøre mig selv fattig? x'b Plus at det også bare er hyggeligt og sjovt at lave skits ~

Søndag trak jeg i Dokuro-chan igen, og søde Line sagde ja til at gå ud og tage nogle serious-pics af mig n_n hun har allerede lagt det første op på min facebook:

glæder mig til at se resten * w*

Tak for et godt Genki! Det var den perfekte afslutning da man så alle staff'ne danse derped rundt til happy-go-lucky musik efter en hård weekend n_n) //

~~~~~~~~~~~~~~~~
Da jeg kom hjem meget sent søndag aften tog jeg direkte hen til Smølf hvor Anders også var på besøg. Da Anders smuttede lagde mig og Smølf hans 'seng' (en madras) ud på hans terasse for at sove uden døre og kigge lidt på stjerner. Det var fuldstændig stjerneklart, og jeg tror der var meteorstorm * A* Der var like.. 20 stjerneskud på en halv time! Impressed > wO"
tirsdag sov vi til sent og gik ud og badede i søen med Jens. Resten af dagen snuggede jeg under 2 dyner, drak kakao, spiste frugt og så på Smølf spille Demon's souls. Life is good.

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg sagde jo du ville elske den perleplade 8D

Tak for en god weekend og fordi du altid er der for mig. It was le tons of fun<3

L I N A ☆ミ sagde ...

Du er sådan en smuk og super voldelig cute Dukuro-chan! <3 det var super hyggeligt at se dig igen! ^^

Zarsu sagde ...

Dit Dokuro-chan var mega sejt - også selvom din kølle skulle frelses med gaffa :D Håber virkelig du får lavet hendes rigtige outfit engang, det ville være epic til dig!