fredag den 19. august 2011

Whattup!

Og så var der skolestart. Det starter dog nogenlunde blødt ud - kun 1 aflevering indtil videre. Jeg blev dog nødt til at pjække fra min første 1. psykologitime fordi jeg havde meldt mig som korthårs-model.


høh, der blev "tyndet" mærkeligt i mit pandehår:
 har en lille stribe pels <3

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ellers har jeg bare chillaxet med Smølf og hans ven Michael ~ jeg er gået godt igang med at spille Dante's Inferno * w* omfg, good game. Bagefter går jeg nok igang med god of war : D Smølf havde også fødselsdag
~~~~~~~~~~~~~~~~
I søndags lavede mig og Panda også Kings hovede:
 huh, lulz <3 Vi har brugt noget der hedder "wonderflex" 8D nu skal det bare males.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Ydermere har jeg tænkt mig at deltage i en fotokonkurrence i skolen om ens sommerferie. Her er de 3 billeder jeg efter noget tid har valgt:

_________________________________________________________

 Someday I'll be big enough so you can't hit me ♪♪
And all you're ever gonna be is mean

Why you gotta be so mean?  
We're breaking free!

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg elsker din pels klump <3 Håber du vinder med vandmelons billedet! Det er super fedt :D

Sabrina sagde ...

Aaaaw dit hår ser virkelig godt ud! :3 syntes det er totalt modigt at du tør kaste dig ud i sådan noget - jeg er totalt kylling. Men virkelig det er blevet så flot <3

& woooow cosplay skills! <3

Zarsu sagde ...

EJ HVOR SER DET NICE UD! Pandehåret er virkelig flot til dig - du blev lige 100 gange mere feminin. Mærkeligt hvad hår gør ö
Men..hvad sker der for det-der kort klippet pandehår? xD

Og du må fortælle mig alt om hvordan det var at arbejde med wonderflex når vi ses igen ü
Glæder mig så meget til at se Queen & King være færdige! EPICNESS!

Og hvis dit sidste billede ikke vinder..så må folk virkelig havde sendt nogle super gode billeder ind xD