tirsdag den 23. august 2011

Is it for real?

 nope, it's certainly not! for over en uge siden tog jeg en af de der falske klistre-tatoveringer på min overarm fordi den var lidt sjov og jeg stenede rundt.. Tror at samtlige mennesker jeg fysisk har snakket med har spurgt om den er ægte =_=;; 
Jeg vil faktisk gerne have lavet en bestemt cupcake-tatovering på mit håndled (en ikke så prangende og lidt mere tidsløs), men ville aldrig få lavet en så stor og farverig mærkat på min overarm.

~~~~~~~~~~~~~~~~

 I lørdags stod jeg tidligt op for at tage i Ikea med Smølf for at købe nogle ting til hans værelse :b det endte med at blive en hyggelig tur med masser billig Ikea-mad og ting som man egentlig ikke havde brug for x'b (eller.. Smølf ville ikke lade mig købe de ting jeg ville have til vores fremtidige lejlighed.. oh him!)

Den søvnige dreng på vej hjem fra Ikea

Om aftenen tog jeg ind til Silkeborg igen for at se det sidste Regatta-fyrværkeri. Du kan læse mere om Regatta på Kristines blog-indlæg. Jeg tog derind sammen med drengene Nedergård og Jens.


~~~~~~~~~~~~~~~~

I søndags var jeg så dygtig at få mig selv solbrændt :'C jeg lå  udenfor for at læse i min bog (mænd der hader kvinder), og regnede ikke med at august-solen ville være så hård.. I will just never learn.

 Mandag bagte jeg kanelsnegle med Smølf og spillede Arkham og Horror til kl. halv 2 om natten sammen med Bruno, nogle af hans hyggelige venner, Smølf og Jens = w=;

~~~~~~~~~~~~~~~~

Til sidst så prøver mig og Tøsen at se hvem der kan være den lækreste dreng til Kita-arrangementet ~

tror dog jeg har tabt på forhånd, men oh well :b

og til aller aller sidst, så overvejer jeg meget kraftigt at investere i medlemsskab i Fitness World. De har så mange fede hold-træninger, og jeg får rabat med mit studiekort. Ydermere så kan jeg få lov til at hænge ud med Jonas fra min klasse istedet for at gøre det alene ~
______________________________________________________________________

 ♪♪ mmmh, it's so much better when we're together  ♪♪

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

GØR DET! TAG TIL FITNESS WORLD!
og hvor er min kærlighed henne siden jeg reddede jeres Ikea røv >:C?

Unknown sagde ...

Du er fucking hot babe 8D ~

We're gonna rock those looks!

Zarsu sagde ...

Årh hold op, den der tattoo skal du da total meget have lavet. NU xD
Og hvorfor er det at du hele tiden skal solskoldes?! Jeg synes du burde få noget solcreme!

OG DU ER ALTSÅ OGSÅ EN HOT DRENG ü

Smølf sagde ...

jeg ville gerne lade dig købe dine ting :C hver gang du spurgte, sagde jeg det gør du bare og så købte du bare slet ikke noget af det D: