tirsdag den 31. maj 2011

Jeg ville super gerne sige at jeg har lavet noget spændende de sidste dage, men jeg er ikke meget for at lyve :b Min stationære har stået oppe på gymnasiet weekenden over fordi jeg har været oppe til 3 skriftlige årsprøver fredag, mandag og tirsdag. I lørdags passede jeg og hang ud sammen med Smølf som havde drukket hele natten igennem, og om aftenen blev jeg selv inviteret til fest hjemme ved Yonatan hvor jeg tog hen alene. Det endte med at blive en super hyggelig aften hvor jeg drak nogle virkelig lækre drinks (med lime), og endte med at overnatte ved Jens fordi Smølf ikke kunne lukke mig ind fordi han sov ^^;
Igår eftermiddags hang jeg lidt ud sammen med Panda og Mikki fordi min 18-års gave var kommet med posten: 

En ny kigurumi! Et slasket flyegern som jeg rendte rundt i resten af aftenen. Den er lavet af fleece, hvilket gør den behagelig, let og varm <3 Glæder mig til at bruge den en masse.
Udover det kan jeg vise jer min aktuelle bog:

og mit aktuelle spil:

 I aften har jeg en date med Smølf på byens nye Sushi restaurant for at fejre at han i dag for sidste gang er taget hjem fra militæret n_n og at jeg er færdig med skriftlige prøver.
____________________________________________________

I'm worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been
And always will until the end

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tillykke med alt det gode der er sket <3

Zarsu sagde ...

Lol - er det nu tilladt at tage sin stationære med til eksamener? Sygt nok, i min tid måtte man KUN tage bærbar med XD

Ej, total dejlig gave! Flyve egern-kigu'en er bare SÅÅÅ nuttet!! >w<

Lige til din blog: Du skal ændre skriftfarven på den nederste tekst (Indsendt af Emma (netnavn er Gwan) lige nu kan man nemlig ikke læse det :b

Maria Murasaki sagde ...

Jeg vil ikke vide, hvor meget, du har redigeret billedet! >:C
Men elsker at du har gemt det som 'love'<3 Du er sexet i din nye kigu (Y)