mandag den 23. maj 2011

laaang opdatering

So.. Tirsdag d. 10. maj var så den dag jeg skulle blive 18 år gammel ~ Og selvfølgelig var lige nøjagtig dén dag den allersidste solskinsdag! Det var så smukt at vågne op til fridag fra skolen, sol ind af vinduet, gaver, sang og bacon med æg og pølser :'D

 
Jeg havde invitereret lidt familie og venner af familien (og Kristine) over på en sen frokost/aftensmad, og det var rigtig hyggeligt at se dem igen, da de er indbefatningen af voksne mennesker fra min barndom.
~~~~~~~~~~~~~~~~

Den kommende lørdag inviterede jeg på en fest for mine venner, hvor min familie havde været super behjælpelige ved at sætte telt op i haven, købe drikkevarer ind fra Tyskland og give pølser på vejforeningens store grill. Jeg var rigtig glad for at se så mange smilende ansigter til trods for regnrvejret, og det var en super hyggelig fest på trods af at langt fra alt alkohollen blev drukket :3 


outfit fra festen:
 Jeg fik rigtig gode gaver (penge nok til et nyt objektiv, fuck yeah!), og som altid mange hilsner på facebook ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~

I ugens løb har jeg så arbejdet på cosplay sammen med panda grundet fri fra skole (det sker meget for tiden), og denne gang kom vi så langt:

 Jeg håber og tror på at det endelige produkt (når vi engang kommer så langt) vil komme til at rulle (høhø, rulle. Katamari. You get it)

~~~~~~~~~~~~~~~~

Jeg har også fået objektivet ind af døren som jeg så inderligt ønskede mig, og det kostede også størstedelen af de penge jeg fik:
 It's so beautiful. We be perfect match ( ^ _ ^)∠☆
 Og det flash som jeg har købt brugt af en privatperson sidder også smukt og flotter sig på toppen af mit puny EF 1000D. Så skal man bare ud og have taget nogle shoots og flotte billeder. Nogen som melder sig frivilligt?
Og bare lige for hurtigt at vise hvad det kan, så er der her nogle hurtige shots jeg tog med objektivet:
Macro, fuck yeah.

~~~~~~~~~~~~~~~~

I fredags var jeg så sammen med Smølf, da vi havde nogle ting vi skulle have indhentet. Vores serie og nogle games vi spiller sammen. Serious business!
~~~~~~~~~~~~~~~~

Lørdag tog jeg så til Mårs sammen med Kristine for at besøge Tøsen ^^ 
 Vi fik ikke set så meget ninja turtles (som ellers var min plan :c). Dog havde vi et lolita-shoot til Starlight i regnvejr (jeg hader at tage billeder i regnvejr)

 af Tøsens mega dejlige lolita-cord jeg misuner ret grumt. Resten kommer til at kunne ses i lolitabladet starlight magazine fra J-fashion.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Søndag ventede min tapre computer på mig derhjemme, den er altid savnet når den er til reperation (det her er 2. gang på under et år).
..
Og så er jeg vist ved at være færdig! langt blog-indlæg, puha. Fremover håber jeg på at kunne opdatere mindre meget oftere.

_________________________________________________________

if we're trying - 
We're breaking free!

4 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Blåååååg. Jeg er herre meget med :D <3 Du er sød

Unknown sagde ...

Du kunne jo faktisk næsten have, sammen med din trøje og nøgler, taget dvd'erne med hjem? xD Så kunne jeg bare have fået dem til Roskilde igen? 8D

Zarsu sagde ...

Det ser virkelig ud til at have været en rigtig hyggelig fødselsdagsfest :D Og var du pæn med håret, tøjet og det hele!! ^O^

Mellie sagde ...

Kunne godt vænne mig til de dersens lange blogindlæg :D
Ville godt meeelde mig ~ men jeg bor nok for langt væk =_=