mandag den 9. maj 2011

SVS

Så er SVS-con ovre, og er du crazy jeg har sovet meget i nat x'D tæt på 12 timer! Godt man skulle møde sent. Det gjorde så også at jeg missede min kørelektion her til morgen ; _; damn.

Det har været en mega fed con for mit vedkommende ^ 3^ men er det jo næsten altid. Jeg valgte at være gopher igen i år, hvilket betød at Jeg startede fredag med at blive sat til at registrere folk i døren i nogle timer. Som mig, Smølf og Mikki sad der i indgangen opdagede vi en person inde i sovesalen som var ved at iklæde sig et Space Marine-cosplay, som drengene var så meget op at køre over at de skulle have taget disney-billede med ham : D
høhøh. Senere fredag skiftede jeg over til mit Pedobear-cosplay, hvilket var til stor begejstring for en del mennesker ^.^


Min lørdag startede jeg med at klæde om til Vejen til El Dorado-cosplays hvor jeg malede Kristines krop ind i brun sminke ;D

Her står vi med Liv

Too hipster to do disney.
Vi fik rigtig meget positiv feedback, og rigtig mange genkendte os! Tror det er det gruppe-cosplay vi har fået flest kommentarer på til dato : D Vi fik også taget billeder af nogle semi-profesionelle som var kommet til SVS og havde sat al deres udstyr op. Glæder mig rigtig meget til at se de billeder!
Lørdag eftermiddag skiftede jeg så til mit Shin-cosplay, og jeg fik taget et billede sammen med en anden Shin-cosplayer ;D cool story bro!

Udover det, så var der den sejeste disney-gruppe som lavede skønheden og udyret!
Disney-picture-time ^^ De lavede også det fedeste act til cosplay-showet. Dette års SVS-cosplayshow har været det bedste show for mig nogensinde (indtil videre). Jeg synes ikke der var NOGLE dårlige acts, og jeg var helt oppe i stolen ved flere af dem. Mit hovede gjorde ondt bagefter fordi jeg har skullet koncentrere mig om fangasms så mange gange, og mine kæbemuskler var ømme af grin. 

Personligt fik jeg deltaget i en del konkurrencer derude (go fetch, quizzer og photo hunt), hvilket har været super underholdende :3 Jeg har meget lidt negativt at sige om selve connen, og jeg glæder mig allerede til Genki ^^
Jeg kan ikke smide mine billeder op på facebook før jeg får min stationære computer tilbage fra reperation, men det sker forhåbentlig snart :C

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

GLÆDER MIG TIL LØRDAG!

Elsker mit hipster-Miguel billede 8D

mizyki sagde ...

Jeg er super emo over at vi ikke fik taget et NANA billede sammen derhenne.. oh well en anden gang vel <3 det er skønt du har hygget dig, og er enig; SVS var skønt :D

Zarsu sagde ...

AHAHAHA, pedobear billedet gør mig rigtig glad :'D Sødt billede på skærmen, haha!

Og jeres hipster billeder er så søde :D

Ps - er nok lige total bummed over at jeg ikke så dig i dit Shin cosplay >:C Hvordan kunne du gemme dig for mig?!?!