mandag den 2. maj 2011

Gymnasiet har raset lidt her på det sidste - og så alligevel ikke :b Jeg kan endelig se lyset for enden af tunnelen hvor min læseferie titter frem. Kørekortet har også taget meget af min tid, men nu er jeg også færdig med teori (0 fejl i teori-prøve, høhø), så det eneste tilbage er nogle få kørelektioner og køreteknik i Viborg.

I fredags var jeg inde og se Thor med Smølf i biografen, og jeg vil sige at jeg blev postitivt overrasket ^^ Jeg elsker hvordan det holder sig til tegneserien (ikke den originale mytologi), og fremviser karakterene. Heimdal var nok min klart favorit, i den her film var han vogteren over broen til de andre verdener.

Han var bare trofast, rar og mega cool * A* because he sees everything

I lørdags var jeg ude og besøge min gamle efterskole, Rudehøj i Odder sammen med Kristine. Det var som at blive suget ned i et tidsløst gammelt hjem. Jeg glemte ALT hvad jeg har oplevet de sidste to år og dasede bare hele dagen væk med mine gamle venner derfra, spiste mad fra storkøkkenet og fik en opskrift på den kage vi spiste. Så snart mig og Kristine tog hjem igen vendte hverdagen tilbage igen.
I kan læse hendes version af turen på hendes blog.

Søndag chillede jeg igen med Smølf, downloadede Lord of The Rings Online (MEGA nice ringenes herre MMO), og .... Min computer er crashet igen. Fu. Har skrevet til reperationsfirmaet.
Næste weekend er der SVS, og min hjerne er gået rigtig i cosplay-mode <3 Jeg higer efter at komme videre med mine projekter, og jeg har fundet flere nye som er kommet i tænke-boksen. Nu vil jeg gå ind og kigge på cosplay, velfortjent efter at have lavet 2½ aflevering.

________________________________________________________

Can't you see that it's just raining?
there ain't no need to go outside

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Jeg skal ind og se Thor på torsdag - efter at have læst din reaktion oven på filmen er jeg ikke SÅ bange for at se den længere :'D