mandag den 25. april 2011

"Nu er det så mærkeligt, at ting, som er gode at have, og dage, som er rare at opleve, er man hurtigt færdig med at fortælle om, de er ikke så spændende at høre om; ..."
  - Hobitten af J.R.R. Tolkien
 Har i hørt at Hobitten-filmene (2 stks) er under produktion i dette øjeblik? Instruktøren er manden som også står bag Pan's Labyrinth og Devil's Backbone * A* dog kommer den første film først i biograferne sidst i år 2012 :C Peter Jackson er 'kun' produceren denne gang, men det skal ikke stoppe den i at blive epic shit.

I fredags tog jeg op til Fastaval på Silkeborg seminarium, DK's største rollespils-convention. Det var super chill, og næste år tror jeg at jeg køber indgangsbillet til alle dage. Vi lavede mad på trangier udenfor, og spillede werewolf til kl. 2 om natten. Eller, vi lavede det om til jøder og nazister istedet for byboere og varulve. Werewolf, 2. world war edition!

 Jeg fik også tegnet en rigtig flot tegning hvis jeg selv skal sige det:

Lørdag, da jeg engang vågnede, drønede jeg ned i byen for at købe den her sag som jeg har haft kig på: 
En Gamecube :'D Den stod bare dér og kiggede på mig i gamestop.
med 3 spil til:
Super meget nostalgi i kasse :'3 Jeg skulle gerne snart modtage et memorycard i posten så jeg kan spille uden at miste al dataen hele tiden. Jeg håber også på snart at kunne få fat på Zelda-spillene som findes til den dejlige konsol. 

Men idag er så feriens sidste dag. Jeg stod op og lavede brunch til mig og Smølf som bestod af en masse frugt og amerikanske pandekager med sirup <3

bagefter tog jeg hjem, og jeg har nu også kæmpet mig igennem det meste af min spansk-aflevering

Det musik som bedst får mig i sommer-humør er Det brune punktum og Bon Jovi.. Hvilket musik synes du hører sommeren til? ^^ 
______________________________________________________________

Hard days, good times, blue skies, dark nights

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jegelskerdig <3

Zarsu sagde ...

Årh, hvor lyder det hele bare dejligt nørdet :'D
Selvom jeg går mere ind for Werewolf end WW2.

Sabrina sagde ...

Hihi giver Sascha ret! XD det hele lyder dejligt nørdet :D
Hvor meget har du givet for Gamecube? :3

og og og! den tegning er rigtig flot! :D kan virkelig godt lide den