torsdag den 7. april 2011

soo, whatssaup?

It's a me, Mario! 

I søndags besluttede mig og Smølf at lave spontan sushi sammen n_n

udover at jeg skal lære at koge ris ordentligt, og vi begge skal øve os i at rulle dem, blev det rigtig godt : D 

I mandags havde jeg lovet Panda at hjælpe hende med at klippe noget stof ud til et cosplay, og vi brugte derefter meget tid i køkkenet og endte aftenen med at matche hinandens grimasser under filmen "another gay movie" - good times.
Jeg er også gået i gang med at tage rigtige kørelektioner, og min lærer er indtil videre positivt overrasket over min kørsel : D awesome! Jeg må dog sige at jeg med jævne mellemrum er begyndt at stresse lidt over skolen, men jeg er heldigvis så heldig at have gode venner som kan få mig til at falde ned igen (og som ikke bliver sure når jeg har misforstået en aftale).

Jeg er også ved at være godt klar og pakket til Kita imorgen, men før vi når så langt kommer Smølf hjem i aften på forlænget weekend, så vi har aftalt at se 'The Wall' sammen :3

_______________________________________________________________

the touch of your hand
says you'll catch me whenever I fall
you say it best
when you say nothing at all

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Total smuk Mario hat og skæg :'D

Og jeg håber du ikke får problemer med at få det kørekort! :D