søndag den 3. april 2011

Athen: nu med flere sten!

kære blog, så er jeg kommet godt hjem fra en uges studierejse i Athen, Grækenland. Sidder og hører gammelt album fra Relient K der blander sig med Smølfs tunge åndedrag fordi han ligger og sover efter et lan med sine venner. Så snart jeg har taget et bad vil jeg bage en drømmekage til ham.

Studieturen har været en super fed tur med rigtig mange nye indtryk og gode stunder ~ Maden var bare über-lækker, har nærmest fået tzatsiki til hvert måltid, og stederne vi så med skolen var virkelig flotte og imponerende.
ægte morgan-style på toppen af Akropolis
Mit værelse


gruppebillede med de fleste piger
en svensk guide fortæller os om myter på Delfi
  Katrine, Holk og Louise der udtrykker deres glæde på toppen af Akropolis:

foto-meme fra turen, der blev virkelig taget en milliard billeder:

og vinderen:
cat: "leave me ALONE"

Resten af mine billeder kan ses her på facebook

to sum up: en studietur i al sin glans som den skal være :b jeg fik selvfølgelig også drukket en masse øl og der blev fundet de gode bysteder ~ ydermere fandt jeg ud af at Grækenland bare ER et søjleland, de er bare over det hele, både doriske, joniske og korinthiske x) 
________________________________________________________

what I lack in skills
I make up for in my friends

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Jeg er OVERHOVEDET ikke misundelig.
Jeg er glad for du er kommet hjem igen, jeg har savnet dig <3

Zarsu sagde ...

Grækenland? Ej, hvor dejligt :D Det ser rigtig fedt ud! Gamle bygninger er total nice~

Mikki og Pernille sagde ...

Der er vidst en der er ved at blive lidt langhåret? <3 Du har været meget savnet .__. <3 buh.. Du må fortælle mig meget mere når vi snart ses ^__^ ~