fredag den 25. marts 2011

 Herping a derp

I tirsdags bagte mig og Thisted 30 kyklop-kajkager:

fact: der er 30 g. smør i hver kage (vi brugte et kg smør i alt), et helt glas marmelade og næsten et kg flormelis. Jeg har ikke selv smagt dem (og har ikke tænkt mig det), men har gemt resten til Smølfs familie som er ulækre smørelskere : D Da jeg bliver hentet af dem imorgen tidlig for at tage ud til kasernen til åbent hus.

Torsdag tog jeg hjem til Mikki og Panda efter skole, og efter lidt problemer osv. med ingredienser lavede vi en hel masse sushi * A* california rolls

Vi åd så meget at vi ikke kunne få en bid mere ned, og mig og Mikki delte resterne til madpakke i dag :b

senere faldt jeg i søvn (igen) til animeen "Sky crawlers". Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har set en hel film uden at falde i søvn =_=; (ikke engang sidst jeg var i biografen. Fail)

På søndag skal jeg så af sted til København for at begynde min studietur til Athen fra Kastrup lufthavn meget tidlig mandag morgen :3 

Athen, here I come * A* 

_____________ser meget frem til: Kita, efterskolegensyn, SVS, min fødselsdag og Roskilde________________

I shoot my arrows in the air sometimes
screaming eeh-ooh
Creeper's K.O.

4 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kitaaaøh, Svsøøøh, Roskiløøøh! :D <3

Sabrina sagde ...

Thihihi elsker kykloperne, de er pænt seje! :D

Det er hårdt at blive gammel ;) så kan man ikke holde sig vågen længere hihi

Zarsu sagde ...

AHAHAHHAHA, hvor er de kager uhyggelige!! De minder mig herre meget om Monsters Inc :D
Og sushi er altid en dejlig ting, omnomnom~

Sa-chan sagde ...

... Fuck jeg har glemt efterskole gejlet. Tror vi har overskredet salgsdatoen.

Ha det godt i Athen. Du er sød