søndag den 13. marts 2011

gaming og klassefest

 Jeg synes jeg har de bedste weekender nogensinde lige for tiden ^^ der er intet bedre end at ligge og fede hele dage væk med gaming, film og folk man holder af når man har haft lange uger. Sådan har jeg det. 

Jeg har prøvet en masse nye søde spil her i weekenden, bla.:

IloMilo
Det er virkelig det kæreste og flotteste spil jeg længe har spillet :3 det er en sød uskyldig historie om to venner der hedder "ilo" og "milo" som gerne vil finde hinanden, og så er alle banerne vildt grafisk smukke og er et puzzle hvor tyngdekraft er stærkt overvurderet.Gameplayet:
 Jeg ved ikke om man kan få det andre steder end Xbox-store hvor mig og Smølf købte det :b

Raskulls
mega sjovt lille arkade-spil der minder om en blanding af Mario Party og Mariokart x) man skal hurtigst igennem en bane hvor man kan forhindre hinanden og tage power-ups undervejs ~ 
gameplay: 
igen, noget fra Xbox-store, vil sige at det er mega sjovt at spille som et konkurrence-spil hvor alle kan være med : D

Hard corps: uprising
mega sjovt (og udfordrende) japansk arkade-spil som fungerer! Jeg var vildt positivt overrasket da jeg prøvede at spille det : D dog lidt et minus at det er så klassisk, at hver gang du bliver game-over skal du starte HELT forfra :C og der vil altid komme et punkt i 2. eller 3. bane hvor man lige skal prøve flere gange før det lykkedes.. så det kan tage lang tid at gennemføre :/ med mange gentagelser.

well.. så blev der da ihvertfald lavet nogle spil-anmeldelser af mig x'D jeg har bare virkelig nydt at game nogle mindre virkelig søde spil :b og IloMilo er bare så charmerende! Kunne godt finde på at lave dem til nogle mobil-vedhæng.

Lørdag aften var jeg til klassefest, og det  var også rigtig hyggeligt, mere end jeg havde troet hvis jeg skal være ærlig ^^ jeg kan ikke komme udenom at jeg kan more mig rigtig meget med fulde mennesker selvom jeg ikke selv er alt for påvirket. 
bootay. Vi legede en "stav med røven"-konkurrence, og jeg kunne ikke lade være med lige at lave en gif af det x)

og lige et sidste ord i det her lange indlæg. MIN DOBBELTSENG ER NU SAMLET OG KLAR!!
fornem at jeg er glad for at kunne sove med store armbevægelser
______________________________________________________

I don't wanna live my life with out you
How am I supposed to leave you now
When you're looking like that

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

*High five*

Zarsu sagde ...

Det lyder dejligt med alle de gode weekender! Gaming er altid godt, og twister er jo også en klassiker 8D Total frækt ass-gif btw!

Og store senge er dejlige. Så kan man rigtig fylde <3

Mellie sagde ...

Årh din seng ser rar ud O: og det der booty-game-thingie made me LOL XD