torsdag den 3. marts 2011

I promised myself

never to take anything for granted

I mandags hjalp jeg jo Panda og Mikki med at flytte de første ting ind i lejligheden :b Det ser ud til at være et rigtig fint sted, og jeg glæder mig til at komme meget forbi dernede og stalke dem så vi kan lave cosplay sammen og andre sjove ting ^^
outfit: 
Jeg fandt en af Mikkis gamle transformere.. VRRRROOOOOM
De har oprettet en fælles blog hvor de kan være mega kæresteklamme og bagtale hinanden og fortælle om hvad de laver og hvordan de har det med at være flyttet sammen med en kæreste for første gang xD 
that blog would be in this link

Tirsdag kom Thisted og bagte en bradepande brownies med mig til Avalon, og oh boy de var lækre <3 jeg skal bage dem igen til min fars fødselsdag på tirsdag :b 
Om aftenen var jeg med min familie inde i Århus teater og se "Mens vi Venter På Gordot", som er et teaterstykke der handler om 2 vagabonder der sidder ved et træ og "venter på Gordot". Det var et 3-timers langt stykke som brugte lang tid på at understøtte sin pointe: 
Livet har egentlig ingen mening, og vi bruger rigtig meget tid på at vente på noget som bare går i ring.
Jeg kunne dog godt lide designet i det, som var meget enkelt holdt i sort, grå, kongeblå og hvid, og så var humoren også ret god.

Igår var jeg så til min første teoritime, og jeg glæder mig som et lille barn til at komme ud og sidde i en bil og køre rundt i kravlegården ^__^ <3

fugly nose is fugly. Blur it
Indtil videre går det meget godt med min opgave, jeg er stort set færdig (begyndte først at skrive i dag) og jeg danser rundt af glæde over at det betyder jeg har fridag imorgen.
mission accomplished
 så resten af dagen og stort set hele dagen imorgen kan med velbehag bruges på at se film og game <3 nomnom. og så vil jeg tage mig sammen til at style den dersens Tulio-paryk.
___________________________________________________

Dokidoki

ba ba ba ba

ba ba
ba ba ba ba
ba ba
ba ba ba ba
ba ba
ba ba ba ba
ba ba
ba ba

Tanken Usa-chan

to issho!

Ingen kommentarer: