torsdag den 17. marts 2011

Shoot

I mandags var jeg omsider henne og besøge Panda og Mikki i deres nye lejlighed, og jeg må sige at jeg var imponeret ^^ De har indrettet sig rigtig godt, og alle deres figurer og bamser pyntede så fint over det hele ~

Da Mikki kom hjem fra et nød-indkøb efter ris havde han en overraskelse med til os alle 3 : D
pokéballs!!

vi fik alle tre hver sin startpokemon, puttet ned i den rigtig farvede ball til forhold typen O_O;; tilfælde? I don't think so!
og fordi panda har alle de gamle figurer også, så se lige ændringen fra de gamle figurer til de nye:


Er skuffet over ildtypen har mistet sit ild :C og græstypen har tabt sig..
 
 
Tirsdag har jeg været ude og køre for første gang (hoho) og jeg glæder mig til at komme videre med forløbet : D driving is fun!
Da jeg kom hjem bagte jeg fødselsdagskage til Ida:
noget af pynten gik dog i vasken :C det skule have været en hel kanin med en rød jakke, men løb tør for hvid chokolade fordi jeg fuckede det op og kom for meget frugtfarve i. Is death by chocolate, 800 g chokolade.. just saying xD

Onsdag havde jeg lovet at tage ud og tage nogle billeder af Ida i hendes rollespils-tøj til en karakter hun skal spille til sommer, og det blev sådan nogle skønne billeder synes jeg! Vejret var fantastisk og vinden var mega god til at fange hendes hår på en smuk måde xD L'oreal ftw, wind is your friend:
 flere billeder kan ses her

om resten af onsdagen kan jeg kun indsætte dette billede:
Jeg har købt ind og lavet te til den der syge stakkel fordi han er blevet sendt hjem far militæret og ikke har anden familie til at passe ham :b Idag passer jeg ham også igen efter skole, og måske igen imorgen ^^ yeah, lucky bastard, eih?

og lige et værelsesupdate igen..
I GOT MA FUCKING DREAMCHAIR  : D <3 sat ned fra 1000 kr til 350 kr.


_______________________________________________________________

I just want you to know
I wanna be your Romeo
Hey Juliet

1 kommentar:

Zarsu sagde ...

Hvor hyggeligt at besøge ens venner! Og Pokéballs for the win, hahaha XD

Den kage er vildt sej :D Og det er heldigt at chokolade ikke er usundt når der var så meget i..øhøhøhø ;D

Og det er et fedt lille photoshoot I til stablet på benene! Kan bedst lide billederne foran kirken :D