mandag den 21. marts 2011

  Jeg har for første gang i lang tid egentlig ikke nogle billeder fra 5 dage :b Jeg har tilbragt tid med at være sammen med Smølf fordi han har været hjemme lidt længere tid end han plejer, og vi inviterede Jens og Panda over fredag aften for at spille Ringenes Herre risk ^^ lørdag åd jeg alt for meget, både vafler, æg, kage, chokolade osv. Jeg mødtes med Rachel inde i byen for at snakke og hygge lidt, og jeg gik nok i alt 7-8 km den dag fordi jeg gik med Smølf til/fra byen og rundt dernede mens mig og Rachel snakkede. Jeg tog kamera med, men jeg havde fik ikke taget nogle billeder fordi mit humør bare ikke var til det :b nu fortryder jeg det lidt.

Men. Søndag gik jeg igang med at se Kuragehime, og jeg blev så fanget af den at jeg så alle 11 episoder færdig samme dag ^^ So cute!
nu har jeg også set den, og det fortryder jeg slet ikke. next step: Wolf and spice.

Jeg tog også med min mor til Viborg for at spise frokost ved min mormor. Jeg elsker simpelthen at være hjemme ved hende fordi det er rart at se hvordan ældre mennesker stadig kan gøre så meget ud af en frokost, putte alt i skåle og have sølv-lysestage stående

 Vi tog også ud på et stort krammer-marked, og jeg købte slet ikke noget (da jeg ingen kontanter havde) selvom jeg nu havde godt øje til en del smykker og et gammelt polarid-kamera :C
____________________________________________________________

Friday friday friday
party and party, hey!
party and party, hey!
fun fun fun

2 kommentarer:

★Line★ sagde ...

SPICE AND WOLF STYRER FOR EVIGT!!!!!!! Yndlings yndlings yndlings ;_; Den er SÅ god!! Glæd dig! Horo og Lawrence er fantastiske!! *love love*

Zarsu sagde ...

Det lyder hyggeligt :D Og nørdet med lotr-risk, haha!